Η Μαρία Πρωτόπαππα σε συνέντευξή της αναφέρθηκε στο ρόλο της στον «Σασμό» και εξομολογήθηκε πως αρχικά ήταν διστακτική στο να αποδεχθεί την πρόταση να παίξει στη σειρά.
«Στη ζωή υπάρχουν αυτές οι πυκνώσεις και οι αραιώσεις. Κάποια στιγμή συμβαίνουν πολλά μαζί, καλά ή κακά, και μετά περνάνε, και κάθεσαι και σκέφτεσαι τι συνέβη. Τώρα είναι μια πύκνωση. Δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο αυτό που ζω τώρα, τόσα χρόνια έχω συνηθίσει τα φουσκώματα και τις μπουνάτσες. Χαίρομαι μ’ αυτό που συμβαίνει.
Διαβάστε επίσης: Μαρία Πρωτόπαππα: Σε αυτή τη κωμική σειρά πρωταγωνιστούσε και ήταν ιδιαίτερα σέξι
Διαβάστε επίσης: Ο Άγιος Βαλεντίνος «χτύπησε» τον «Σασμό»: Αυτή είναι η γυναίκα που θα ερωτευτεί ο Μανώλης
Όσο για την αντίδραση του κόσμου, με συγκινεί, φυσικά. Νιώθω μεγάλη χαρά που αισθάνονται περήφανοι οι άνθρωποι με τη δουλειά μου. Ήμουν πολύ σκεπτική όταν ήρθε η πρόταση για τον “Σασμό”. Πήγα κυρίως για λόγους πρακτικούς, όπως και οι περισσότεροι ηθοποιοί του θεάτρου που βρεθήκαμε χωρίς χώρο και δουλειά. Το γεγονός ότι είχε ήδη γίνει η στροφή από τα κανάλια σε πιο θεατρικούς ηθοποιούς, με πιο κοινή γλώσσα, έπαιξε ρόλο», είπε στο bovary.gr.
Διαβάστε επίσης: Η συγκίνηση της Πρωτόπαππα: «Εμπνεύστηκα για την ερμηνεία μου στον Σασμό από τη Μάγδα Φύσσα»
Και πρόσθεσε: Πήγα να συναντήσω τον σκηνοθέτη τον Κώστα Κωστόπουλο και την Μιράντα Ροσταντή που κάνει το κάστινγκ. Ο Κώστας μου είπε ακριβώς αυτά που ήθελα ν’ ακούσω –ποιες είναι οι προκλήσεις, ποια είναι τα δύσκολα που θα έχω ν’ αντιμετωπίσω, πρακτικά και καλλιτεχνικά. Κατάλαβα ότι έχω να κάνω μ’ έναν έξυπνο άνθρωπο, που ξέρει τη δουλειά, την πιάτσα και θα συνεννοηθούμε. Και το γεγονός ότι μαζεύτηκε η παρέα που μαζεύτηκε, εμένα με ησύχασε και έτσι είπα το τελικό ναι.
Βούτηξα μέσα στην ιστορία με το κεφάλι. Έπαιρνα την πρώτη ύλη, έβαζα κι εγώ το χέρι μου, αναγκαστικά, και κοίταξα να φτιάξω γερά θεμέλια στις σχέσεις μέσα στο γύρισμα –μ’ όλους. Βρήκα τρομερή συνεργασία με μια από τις σκηνοθέτιδες, τη Ζωή Φίλιππα –όλοι πίνουν νερό στο όνομά της. Εγώ εξαιτίας της ανοίχτηκα τόσο πολύ –δουλεύει σαν να μην είναι καθημερινό. Γιατί εμείς οι ηθοποιοί του θεάτρου στεκόμαστε πάνω στη δραματουργία. Δουλέψαμε επίσης μαζί με την Χριστίνα Χειλά Φαμέλη και την Όλγα Δαμάνη και φυσικά με τον Δημήτρη Ήμελλο, που συμβαίνει αυτό το μαγικό, οπότε όλο το υπόλοιπο πήρε τον δρόμο του. Κι έτσι σταμάτησα να ελέγχω –δεν βλέπω τι έχω κάνει και τι όχι, παρά δειγματοληπτικά. Άλλωστε δεν έχω τηλεόραση –ό,τι προλαβαίνω απ’ το διαδίκτυο.
Γι’ αυτές τις κορυφαίες σκηνές της σειράς πήγα, στο θέατρο τα κάνουμε σε καθημερινή βάση αυτά, και μάζευα υλικά. Έτσι δουλεύω, δηλαδή, με μοντέλα, με πραγματικούς ανθρώπους, κι αυτό με κρατάει. Κι όταν έχω να κάνω κάτι, ακόμα κι αν είναι δύσκολο ή γρήγορο, έχω την τεχνική μου και τους ανθρώπους μέσα μου που αναφέρομαι και αυτούς τιμώ».