Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Η κρίση στον γάμο της Κόνι Μεταξά και του Μάριου Καπότση, που...

Δεν είναι η πρώτη φορά που «χωρίζουν» την Κόνι...

Η ιδιαίτερη βραδιά που διοργάνωσε στο Θέατρο Μεταξουργείο ο Αντώνης Λουδάρος

Μία βραδιά για φίλους και συναδέλφους ηθοποιούς διοργάνωσε ο...

Ο «άγνωστος» Στέλιος Καζαντζίδης

Προσφυγιά, φτώχεια, ανικανοποίητοι έρωτες, δόξα και κυρίως τραγούδι. Αυτά...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣ: Υποστηρίξτε με ότι μέσο διαθέτετε τις θέσεις σας...

«Έγινε τεράστιος ντόρος με τις Άγριες Μέλισσες αλλά εντάξει, ήταν μια καθημερινή σαπουνόπερα»

«Εντάξει δεν θα μπορούσε να είναι όπως ήταν η “Λάμψη” το 2000 γιατί τα χρόνια αλλάζουν, οι συνθήκες αλλάζουν, η αισθητική αλλάζει»

Ο καταξιωμένος ηθοποιός σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στη σειρά «Άγριες Μέλισσες» και στην επιτυχία που αυτή σημείωσε αν και ο ίδιος θεωρεί πως ήταν απλά μια σαπουνόπερα.

«Ποιος είναι ο ρόλος που έχει αφήσει το πιο βαθύ απότυπωμά του μέσα μου; Ο… εαυτός μου! Αλήθεια σου λέω! Γιατί με το μέσα μου δουλεύω όλους τους ρόλους μου. Οι ρόλοι για εμένα είναι «οχήματα».

Δουλεύω με ειλικρίνεια και φροντίζω σε όποιο ρόλο κι αν πέσει στα χέρια μου, μέσα σε αυτόν να «βλέπει» κι εμένα τον ίδιο. Ίσως και για αυτόν ακριβώς το λόγο να είμαι ένας ηθοποιός που δεν έβαλε ποτέ ταμπέλες στη ζωή του.

Α είμαι εμπορικός, α είμαι ηθοποιός, α αυτό μου πάει, α εκείνο δεν θα το παίξω. Ένας καλλιτέχνης πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει τα πάντα με την ίδια ειλικρίνεια και την ίδια εντιμότητα. Και γενικότερα; Ας μην μεγαλοποιούμε τόσο τα πράγματα, ας μην τρελαινόμαστε.

Έγινε για παράδειγμα τεράστιος ντόρος με τις «Άγριες Μέλισσες», φυσικά κι ήταν μία υπέροχη δουλειά, φυσικά ήταν μια παραγωγή προσεγμένη από την πρώτη μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια αλλά εντάξει

Δεν έπαυε ουσιαστικά να είναι μία καθημερινή σαπουνόπερα. Αν το καλοσκεφτείς, θα δεις κι εσύ πως οι «Μέλισσες» επί της ουσίας ήταν μια σαπουνόπερα. Εντάξει δεν θα μπορούσε να είναι όπως ήταν η «Λάμψη» το 2000 γιατί τα χρόνια αλλάζουν, οι συνθήκες αλλάζουν, η αισθητική αλλάζει. Αλλά ήταν μια σαπουνόπερα με ιλουστρασιόν περιτύλιγμα», δήλωσε ο Γιώργος Γιαννόπουλος στο περιοδικό Λοιπόν.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Τέσσερις Έλληνες επιστήμονες βρήκαν super φάρμακο

Μία σπουδαία ανακάλυψη έκανε ομάδα Ελλήνων καθηγητών, αποδεικνύοντας πως...