Μεγάλη σπαζοκεφαλιά το προφίλ του Σκάι για τα στελέχη του σταθμού, τα οποία προβληματίζονται για το ποια ταυτότητα πρέπει να έχει τελικά ο σταθμός του Νέου Φαλήρου από τη νέα τηλεοπτική σεζόν, δεδομένου ότι το πείραμα με την ψυχαγωγία, πέρα από τα «Survivor» και «The Voice», δεν βγήκε, αν και έγιναν μετεγγραφές brand name από τον ανταγωνισμό και δημιουργήθηκαν φιλόδοξες, πανάκριβες παραγωγές και σειρές μυθοπλασίας.
Θα γίνει τελικά μόνο ενημερωτικός ο ΣΚΑΙ τη νέα τηλεοπτική σεζόν ή θα δοθεί μια τελευταία ευκαιρία στην ψυχαγωγία; Ψυχαγωγία VS ενημέρωση, λοιπόν, στον τηλεοπτικό σταθμό του Νέου Φαλήρου! Σε δυο στρατόπεδα ακόμη μία φορά είναι χωρισμένη η διοίκηση στον Σκάι αναφορικά με το τι μέλλει γενέσθαι την ερχόμενη σεζόν και αν η ζυγαριά πρέπει να γείρει στην ψυχαγωγία ή στην ενημέρωση. Και όλη αυτή η εσωτερική διένεξη δεν γίνεται τυχαία.
Ακόμα και το «Survivor All Star», που κάποιοι περίμεναν ως μάννα εξ ουρανού για να ρεφάρει το κανάλι στο β’ μισό της σεζόν, δεν κατάφερε να κάνει τη διαφορά και η πορεία του είναι ολοένα πτωτική σε θεαματικότητα και διαφήμιση. Για τις δε σειρές μυθοπλασίας τα πράγματα είναι το ίδιο δυστοπικά, αφού καμία δεν έκανε την έκπληξη στους δείκτες της τηλεθέασης.
Στον Σκάι αυτή την περίοδο γίνονται οι απαραίτητες διεργασίες, ζυμώσεις και συζητήσεις για την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν. Ο τομέας της ψυχαγωγίας στον Σκάι ήδη κάνει κινήσεις-ματ και «κλέβει» παρουσιαστές από άλλα κανάλια, μια κίνηση εντυπωσιασμού στον ανταγωνισμό. Ο Μάρκος Σεφερλής ήδη κλείστηκε και ανακοινώθηκε, ενώ ο Χρήστος Φερεντίνος ναι μεν έχει συμφωνήσει, αλλά η ανακοίνωση θα αργήσει πολύ, λόγω του εν ενεργεία συμβολαίου του με τον Alpha. Φήμες θέλουν ακόμα και την Μπέττυ Μαγγίρα να έχει δεχθεί πρόταση από τον Σκάι, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στο πρωινό του Open και ένα μαγκαζίνο στον σταθμό του Φαλήρου θα της ταίριαζε γάντι.
Χαμένο έδαφος
Παρά τις επιθετικές κινήσεις των στελεχών της ψυχαγωγίας του Σκάι προς πρόσωπα του ανταγωνισμού, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν το χαμένο έδαφος, οι φωνές που ζητούν επιστροφή του Σκάι στην ενημέρωση και στον παλιό χαρακτήρα του σταθμού, στα πρότυπα του CNN και του BBC, φαίνεται ότι όχι μόνο δυναμώνουν, αλλά προέρχονται και από τα «ρετιρέ» της ενημέρωσης. Και όχι άδικα.
Ο Λιάγκας με προφίλ ενημερωτικό κερδίζει τα αντίπαλα πρωινά στον ΑΝΤ1. Και, ναι, μπορεί η ενημέρωση να κοστίζει, αλλά οι εποχές θέλουν ενημέρωση. Και όταν η ψυχαγωγία και οι δαπανηρές μετεγγραφές, όπως της Φαίης Σκορδά, δεν τα… φέρνουν, γιατί να μην επενδύσει ο Σκάι στην ενημέρωση, στην οποία έχει και εμπειρία;