Δευτέρα, 17 Μαρτίου, 2025

«Check in» τιμής!

Το οφίκιο του Αρχοντος Πρωτονοταρίου της Αγίας του Χριστού...

«After Dark»: Ο Θέμης Γεωργαντάς υποδέχεται τη Σοφία Βογιατζάκη και τη Νίκη...

O Θέμης Γεωργαντάς υποδέχεται στο «After Dark» τη Σοφία...

«Μάγισσα – Φλεγόμενη καρδιά»: Τα βήματα του Ανδρέα και του Φρανσουά φτάνουν...

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Μάγισσα – Φλεγόμενη καρδιά».Μάνη 1910: Τα...

H Σοφία Παυλίδου «καλωσόρισε» τον Μάρτιο με βουτιές στη Μάνη

Η Σοφία Παυλίδου βρήκε την ευκαιρία τις προηγούμενες ημέρες...

Η ψυχαγωγία του Alpha στην κορυφή της τηλεθέασης

Δείτε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης των εκπομπών

Οι τηλεθεατές αγαπούν την καλή ψυχαγωγία και ο Alpha ήταν η πρώτη τους επιλογή για διασκέδαση και χαλάρωση και τη φετινή σεζόν, με εκπομπές που ψυχαγωγούν και ενημερώνουν, με λαμπερά τηλεοπτικά shows και έξυπνα τηλεπαιχνίδια.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η παρέα του “Happy Day” κέρδισαν το δυναμικό κοινό, τερματίζοντας πρώτοι και τη φετινή σεζόν με ποσοστό 18,8%, σημειώνοντας εντυπωσιακά ποσοστά στα γυναικεία κοινά, με 24,5% στις ηλικίες 18-54 και 26,5% στις ηλικίες 25-44.

Την πρώτη θέση στην ανταγωνιστική πρωινή ζώνη κατέκτησε και το “Super Κατερίνα”, με την Κατερίνα Καινούργιου να κερδίζει την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών για ακόμα μία χρονιά στον Alpha.

Το δυναμικό κοινό 18-54 επέλεξε σε ποσοστό 15,7% την Κατερίνα και την παρέα της ενώ σημείωσε δυνατές πρωτιές και στις γυναίκες σε ηλικίες 18-54 με ποσοστό 17,1% και στις 25-44 με ποσοστό 18,6% αλλά και στους άνδρες σε ηλικίες 25-44 με ποσοστό 14,2%.

Τα απογεύματα είχαν την σφραγίδα του “Deal”, με τον Χρήστο Φερεντίνο να ανεβάζει την αγωνία των τηλεθεατών αλλά και την τηλεθέαση, τερματίζοντας στην πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού με ποσοστό 15,9%. Οι άνδρες και οι γυναίκες των ηλικιών 25-44 επέλεξαν το Deal για την καθημερινή τους ψυχαγωγία, σε ποσοστό 13,4% και 14% αντίστοιχα.

Καλύτερα δεν γίνεται για τη Ναταλία Γερμανού και την τηλεοπτική της παρέα τα Σαββατοκύριακα, καθώς κατέκτησε την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης αλλά και στις καρδιές των τηλεθεατών, με πάνω από 1.483.000 να την παρακολουθούν έστω και για 1’ κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν. Το σύνολο του κοινού αλλά και το δυναμικό 18-54 είχαν σταθερά ως πρώτη τους επιλογή το “Καλύτερα Δεν Γίνεται” με ποσοστά 18,5% και 16,6% αντίστοιχα.

Οι νόστιμες συνταγές αλλά και η απολαυστική παρουσίαση τους από τον Άκη Πετρετζίκη, έφεραν το “Kitchen Lab” στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού, με πάνω από 940.000 άτομα να παρακολουθούν τις μαγειρικές ικανότητες το Άκη έστω και για 1’. Το 16,9 στο σύνολο του κοινού αλλά και τα ποσοστά στις γυναίκες των ηλικιών 18-54 και 25-44 με 14,4% και 14,7% αντίστοιχα, δείχνουν ότι το Kitchen Lab έχει σταθερό φανατικό κοινό.

Τα βράδια του Σαββάτου, ο τηλεοπτικός προορισμός ήταν ένας: To Just the 2 of Us, το οποίο αναδείχτηκε για άλλη μία σεζόν το δημοφιλέστερο τηλεοπτικό show, κερδίζοντας το 15,6% στο σύνολο του κοινού και το 14,6% στο δυναμικό. Ο Νίκος Κοκλώνης και το λαμπερό πάρτι που παρουσίαζε κατάφεραν να κλέψουν την προσοχή 2.409.000 τηλεθεατών έστω και για 1’, με τις γυναίκες 25-44 να το παρακολουθούν φανατικά σε ποσοστό 18,6%.

 Ο τελικός του J2US, προσέλκυσε το 21,1% του συνόλου και το 17,5 του δυναμικού κοινού ενώ 1.612.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τον μεγάλο τελικό του Σαββάτου έστω και για 1’.

{{-PCOUNT-}}17{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Ζαμπέτας junior: Ο εγωιστής θείος μου «κύριος Νταλάρας»

Το 2025 δεν είναι μόνο Ετος Μίκη Θεοδωράκη, αλλά...

Χωμενίδης στον ΑΝΤ1 με τη «Νίκη»

Η ελληνική λογοτεχνία εμπνέει την ελληνική τηλεόραση! Και τρίτο...

Ο ΑΝΤ1 βάζει στον… πάγο τον Τανιμανίδη

Aποχωρεί ο Σάκης Τανιμανίδης από τον ΑΝΤ1; Μόνο την...

Η Klavdia βγάζει το… μάτι των φαβορί

Ανοδική τάση στα στοιχήματα της Eurovision παρουσιάζει τις τελευταίες...

Ραπουνζέλ με μεταλιζέ μπότες η χήρα Καρύδα

Comeback στα κοσμικά σουαρέ για τη Βικτώρια Καρύδα. Με...