Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024

Ναταλία Δραγούμη: «Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι…»

Η Ναταλία Δραγούμη παραβρέθηκε στο πλατό της εκπομπής Πρωίαν...

Ιβάν Σβιτάιλο: «Ο θεσμός της Eurovision έχει αλλοιωθεί, έχει πολιτικοποιηθεί»

Ο Ιβάν Σβιτάιλο παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή Breakfast@star....

Η «Εύα» και ο… «Αδάμ» Μασκ

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά, πάει και... στον...

«Άγιος έρωτας»: Η Χλόη μαθαίνει ότι είναι έγκυος

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Άγιος έρωτας».Ο Παύλος φαίνεται ότι...

Λεφτά υπάρχουν για τους μακιγιέρ και κομμωτές των Σεργουλόπουλου και Μελιτά, αλλά όχι για τις αποστολές

Καταγγελίες για «γυμνά» συνεργεία απέναντι σε υγειονομικές βόμβες

Η ΕΡΤ ξοδεύει το «ζεστό» χρήμα του Ελληνα φορολογουμένου για μακιγιέρ και κομμωτές, αλλά φαίνεται πως… τσιγκουνεύεται στα είδη ατομικής υγιεινής και προστασίας για τους απεσταλμένους της, δημοσιογράφους και τεχνικούς, στον θεσσαλικό κάμπο, εκεί όπου μια υγειονομική βόμβα κινδυνεύει να «εκραγεί»!

kakokairia daniel09093

Είναι πραγματικά εξοργιστικές οι πληροφορίες που βγαίνουν σταδιακά στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με κινήσεις και αποφάσεις της διοίκησης του κρατικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα και συγκεκριμένα του «αυτοκράτορα του Ραδιομεγάρου», όπως αποκαλούν κάποιοι τον Κωνσταντίνο Ζούλα.

kakokairia daniel080931

Την ώρα που στην καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή «Πρωίαν σε είδον», με οικοδεσπότες τους Φώτη Σεργουλόπουλο και Τζένη Μελιτά, έχουν εγκριθεί για φέτος -σύμφωνα με πηγές από την ΕΡΤ- τρεις make-up artists (από έναν αποκλειστικά για κάθε παρουσιαστή και ακόμη μία μακιγιέζ – κομμώτρια για τους καλεσμένους), ο διοικητής φαίνεται πως δεν σκέφτηκε (;) να εγκρίνει μπάτζετ για την προστασία των ρεπόρτερ και εικονοληπτών που δίνουν μάχη για το ρεπορτάζ στις «λαβωμένες» από την κακοκαιρία «Daniel» περιοχές της Καρδίτσας, της Λάρισας και του Βόλου.

melita sergoulopoulos13093

Αξίζει να σημειωθεί πως την περσινή σεζόν το μακιγιάζ στην εκπομπή του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Τζένης Μελιτά γινόταν από make-up artist μόνιμη συνεργάτιδα της ΕΡΤ. Φέτος όμως τα δεδομένα άλλαξαν, με το… μαλλί να τριπλασιάζεται! Σύμφωνα με τα σχετικά οικονομικά στοιχεία που ήρθαν στο φως για τον μακιγιέρ του α’ παρουσιαστή (Φ. Σεργουλόπουλος), η αμοιβή που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. ορίζεται στα 68 ευρώ (μεικτά) ανά εκπομπή.

kakokairia daniel090932

Για τη μακιγιέζ του β’ παρουσιαστή (Τ. Μελιτά) η αμοιβή είναι ισόποση, όπως και για τον κομμωτή του β’ παρουσιαστή. Οι αμοιβές αυτές αφορούν τις ώρες προετοιμασίας και στο δίωρο κατά το οποίο η εκπομπή είναι στον αέρα. Ακόμη το «Πρωίαν σε είδον» περιλαμβάνει στο pay roll του και δημοσιογράφο με αποκλειστικό αντικείμενο την προβολή του προγράμματος στα social media, έργο το οποίο κοστολογήθηκε προς 90 ευρώ ανά εκπομπή (ή περί τα 2.000 ευρώ μεικτά μηνιαίως). Μιλάμε δηλαδή για σπατάλη διαρκείας, σε μια εκπομπή που σπανίως ξεπερνάει το 5% τηλεθέαση. Κι όμως ο Κωνσταντίνος Ζούλας έδωσε την έγκρισή του, ενώ από την άλλη έστειλε «γυμνή» την αποστολή του καναλιού στην πληγείσα από τις πλημμύρες Θεσσαλία.

ert anakoinosi13093

Το παραπάνω γνωστοποίησε μέσα από χθεσινή ανακοίνωσή της η Ενωση Εργαζομένων της ΕΡΤ, κάνοντας, μάλιστα, και λογοπαίγνιο με τον (πιθανό) τίτλο «Νύχτα στάσου» της νέας μουσικής εκπομπής του καναλιού, η οποία θα αντικαταστήσει την «Αυλή των χρωμάτων», με οικοδεσπότες τον Χρήστο Νικολόπουλο και τη Μελίνα Ασλανίδου. «Της νύχτας (στάσου) τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά. Αλλη μια φορά γίναμε αποδέκτες αλλά ταυτόχρονα και μάρτυρες της τέλειας και ενορχηστρωμένης οργάνωσης του μαέστρου του Ραδιομεγάρου σε ό,τι αφορά την αποστολή των συναδέλφων στον τόπο της τραγωδίας, στον θεσσαλικό κάμπο.

kakokairia daniel11093

Ελλειψη οργάνωσης

»Η παντελής έλλειψη οργάνωσης αλλά και πρόληψης που αφορά την κάλυψη των γεγονότων αλλά και η αδιαφορία για την υγεία των συναδέλφων (οδηγών, ηχοληπτών, εικονοληπτών και δημοσιογράφων) είναι… αξιοζήλευτες. Η τακτική είναι γνωστή… ‘‘Ας έχω το ζωντανό και άσ’ τους να πνιγούν”» αναφέρουν αρχικά τα μέλη της Ενωσης. «Από τη μία, οι συνάδελφοί μας εκτεθειμένοι στις συνθήκες της αποσύνθεσης των πτωμάτων και στις λάσπες, σε συνθήκες που το ίδιο το υπουργείο Υγείας προειδοποιεί για λοιμώξεις, και από την άλλη η διοίκηση που τους έχει αφήσει στο έλεος του “Daniel”, χωρίς μάσκες, χωρίς αντισηπτικά, χωρίς είδη απολύμανσης , χωρίς τα κατάλληλα αυτοκίνητα να κινηθούν, 18 ώρες ζωντανό πρόγραμμα, μετακινήσεων και ρεπορτάζ. Σας θυμίζουμε την αντίστοιχη περίπτωση στον πόλεμο της Ουκρανίας που η διοίκηση αρνιόταν τότε εμμονικά στα συνεργεία να πάρουν κράνη και αλεξίσφαιρα γιλέκα» συνεχίζουν.

kentriki zoa12093

«Γινόμαστε κάθε μέρα μάρτυρες της πλήρης απαξίωσης και ειδικά στα κομμάτια που η ΕΡΤ ήταν πρωτοπόρα και έδινε εξετάσεις καθημερινά στα μεγάλα γεγονότα (πολέμους, σεισμούς, φωτιές και τώρα καταποντισμούς και ίσως και λιμούς). Αλήθεια τώρα… Αυτούς τους συναδέλφους που με αυταπάρνηση και ζήλο για το ρεπορτάζ, αγνοώντας πολλές φορές τον κίνδυνο, αυτούς απαξιώνετε; Σε αυτούς κάνεις την οικονομία, μαέστρο; Για να δώσεις 15.000 ευρώ ανά επεισόδιο στο νέο σου φιλέτο; Υπάρχουν κι άλλα αχτύπητα φιλέτα, μαέστρο; Εγκαλούμε τη διοίκηση, επιτέλους, να σοβαρευτεί και να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων. ΥΓ.: Θα σας προτείναμε τη νέα σας εκπομπή αντί για τον τίτλο ‘‘Νύχτα στάσου’’ να το αλλάξετε σε ‘‘Αυτή η νύχτα μένει’’» καταλήγει περιπαιχτικά η ανακοίνωση.

{{-PCOUNT-}}16{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ειρήνη Μουρτζούκου: Και σε εμπόριο βρεφών;

Σφίγγει ο κλοιός για την Ειρήνη Μουρτζούκου και την...

Λίτσα Πατέρα: Είναι πιθανές κάποιες μεγάλες αλλαγές στις παγκόσμιες αγορές και στο τραπεζικό σύστημα

Η αποψινή πανσέληνος πραγματοποιείται στον άξονα Ταύρου (σταθερό ζώδιο...

Προς νέο εμφύλιο η οικογένεια της Λάσκαρη εκεί που όλα έδειχναν ότι είχαν κατάπαυση πυρός

Νέος εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας της...

Η Μαρίνα δεν πάει πουθενά χωρίς τον Αλέξανδρό της

Το μεγάλο της στήριγμα είναι ο γιος της, o...

Βαρύ πένθος για τον Νίκο Ψαρρά

Δύσκολες ώρες για τον Νίκο Ψαρρά καθώς έφυγε από...

«Ο Δημήτρης μας πήγε να βρει τη Μαρθούλα μας»

Kεραυνός εν αιθρία ήταν για τον τηλεοπτικό κόσμο η...