Δευτέρα, 17 Μαρτίου, 2025

«Check in» τιμής!

Το οφίκιο του Αρχοντος Πρωτονοταρίου της Αγίας του Χριστού...

«After Dark»: Ο Θέμης Γεωργαντάς υποδέχεται τη Σοφία Βογιατζάκη και τη Νίκη...

O Θέμης Γεωργαντάς υποδέχεται στο «After Dark» τη Σοφία...

«Μάγισσα – Φλεγόμενη καρδιά»: Τα βήματα του Ανδρέα και του Φρανσουά φτάνουν...

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Μάγισσα – Φλεγόμενη καρδιά».Μάνη 1910: Τα...

H Σοφία Παυλίδου «καλωσόρισε» τον Μάρτιο με βουτιές στη Μάνη

Η Σοφία Παυλίδου βρήκε την ευκαιρία τις προηγούμενες ημέρες...

Τηλε – αθέατες πλευρές ενός «λάθους» εκατομμυρίων

Η εξαφάνιση 1.000.000 τηλεθεατών από τη Nielsen οδηγεί στο τέλος του μονοπωλίου της εταιρίας τηλεμετρήσεων

Το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων Nielsen τελειώνει! Τα αλλεπάλληλα ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων του Star για το πού χάθηκαν 1.000.000 τηλεθεατές στη βραδινή ζώνη τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου και πώς βρέθηκαν ξανά, μετά τις ενστάσεις του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς ροκανίζουν το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων.

Σοβαρός προβληματισμός επικρατεί στην τηλεοπτική αγορά μετά την αποκάλυψη των λανθασμένων στοιχείων μέτρησης της Nielsen στο διάστημα 9 έως 11 Οκτωβρίου. Η απουσία περίπου 1.000.000 τηλεθεατών από τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτύπησε συναγερμό σχεδόν σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εταιρία μέτρησης να παραδέχεται το σφάλμα με τριήμερη καθυστέρηση.

Το θέμα είναι μείζον! Η αξιοπιστία των στοιχείων τηλεθέασης είναι καθοριστική για τη λειτουργία της αγοράς, καθώς η Nielsen κάθε μέρα κόβει «νόμισμα», το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο για την πορεία της μυθοπλασίας, των σόου και των τηλεοπτικών εκπομπών. Κακά τα ψέματα, από εκεί εξαρτάται η θέση πολλών εργαζομένων, ηθοποιών, τεχνικών, σκηνοθετών, σεναριογράφων, παραγωγών για την πορεία φιλόδοξων σειρών και κοστοβόρων ριάλιτι εκπομπών.

Οπως τονίζουν ισχυροί τηλεοπτικοί παράγοντες, δεν μπορεί να υπάρχουν σειρές που να κοστίζουν 12.000.000 ευρώ, όπως η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 «Μάγισσα», και να μη γνωρίζουν το κανάλι, οι παραγωγοί, πόσοι είναι ακριβώς οι τηλεθεατές που παρακολουθούν την υπερπαραγωγή για να βγάλει και εκείνη τα έξοδά της από τα πακέτα που θα πέσουν στα διαφημιστικά διαλείμματα που ορίζει ο νόμος κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου.

Από την τηλεθέαση εξαρτώνται εμπορικά, χορηγικά και διαφημιστικά πακέτα. Η διαπίστωση του σφάλματος με τους 1.000.000 χαμένους τηλεθεατές από τους παράγοντες της αγοράς επιταχύνει τις εξελίξεις για σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στη μέτρηση της τηλεθέασης. Μάλλον ήρθε η ώρα για να γίνει και άλλη ιδιωτική εταιρία τηλεμετρήσεων, ίσως και κρατική. Τα λάθη ή τα παιχνίδια της Nielsen με τις μετρήσεις θα λάβουν τέλος, λένε στη μιντιακή αγορά βασικά στελέχη της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Ζαμπέτας junior: Ο εγωιστής θείος μου «κύριος Νταλάρας»

Το 2025 δεν είναι μόνο Ετος Μίκη Θεοδωράκη, αλλά...

Χωμενίδης στον ΑΝΤ1 με τη «Νίκη»

Η ελληνική λογοτεχνία εμπνέει την ελληνική τηλεόραση! Και τρίτο...

Ο ΑΝΤ1 βάζει στον… πάγο τον Τανιμανίδη

Aποχωρεί ο Σάκης Τανιμανίδης από τον ΑΝΤ1; Μόνο την...

Η Klavdia βγάζει το… μάτι των φαβορί

Ανοδική τάση στα στοιχήματα της Eurovision παρουσιάζει τις τελευταίες...

Ραπουνζέλ με μεταλιζέ μπότες η χήρα Καρύδα

Comeback στα κοσμικά σουαρέ για τη Βικτώρια Καρύδα. Με...