Σάλος στη θεατρική Αθήνα με παράσταση που ανέβηκε την Παρασκευή στη σκηνή του Μικρού Θεατρικού στο Γκάζι, με σαδομαχισμό, δούλες και αφέντρες! Οσα συνέβησαν την Παρασκευή το βράδυ -και, όπως πληροφορηθήκαμε, θα συμβούν σε ακόμη πέντε βραδινές παραστάσεις- εκτυλίσσονται στο κλασικό έργο του Ζεν Ζενέ «Οι δούλες», με πρωταγωνίστριες, μεταξύ άλλων, τις Σοφία Αλεξανιάν και Κλεοπάτρα Εμμανουήλ Κυριακοπούλου, οι οποίες στο πολυπαιγμένο έργο του παγκόσμιου ρεπερτορίου δίνουν μια υποβόσκουσα ερωτική διάθεση που αναστάτωσε τους θεατές! Να σημειωθεί πως η παράσταση του Ζενέ βασίζεται στην αληθινή ιστορία των αδελφών Παπέν που σκότωσαν την αφεντικίνα του, η οποία τις κακομεταχειριζόταν!
Ο Ζενέ πρωτοπαρουσίασε το έργο του το 1947, βασισμένο στην αιματοβαμμένη υπόθεση, έχοντας όμως μια διάθεση να παρουσιάσει τις δυο υπηρέτριες ως θύματα της σαδομαζοχιστικής διάθεσης της αφεντικίνας τους, που έβλεπε τα δυο κορίτσια ως δούλες! Στην ελληνική διασκευή των Αλεξανιάν και Κυριακοπούλου, οι δυο αδερφές, η Σολάνζ και η Κλαίρη, είναι υπηρέτριες μιας ευκατάστατης κυρίας, την οποία ζηλεύουν και φθονούν, επιθυμώντας κρυφά να βρίσκονταν στη θέση της.
Παρασυρόμενες από τη ζήλια τους, ούσες αδικημένες από τη ζωή και από την κοινωνία για το στάτους στο οποίο είναι καταδικασμένες να ζουν, καταστρώνουν σχέδια για να την καταστρέψουν. Αρχικά, στέλνουν ανώνυμα γράμματα στην αστυνομία, που αποκαλύπτουν πως ο σύζυγος είναι απατεώνας, κλέφτης και λωποδύτης. Πως τα πλούτη του είναι παράνομα και δεν είναι αποτέλεσμα τίμιου εργασιακού μόχθου. Αποκαλύπτεται επίσης η υποψία μιας ενδεχόμενης δολοφονίας της κυρίας, ώσπου το ενδεχόμενο γίνεται απόφαση και προμελετημένο έγκλημα.
Οι δυο δούλες καταστρώνουν το σχέδιο της δολοφονίας, το οποίο αποτυγχάνει και οδηγεί τη μία από τις δύο σε αυτοκτονία. Η πρόκληση όμως και ο ερωτισμός σε όλο το έργο είναι διάχυτα πάνω στη σκηνή, ενώ οι σκηνές αλλαγής των ρόλων έχουν έντονα στοιχεία σαδομαζοχισμού! Πάντως, παρά τον σάλο που έχει προκληθεί, όπως μάθαμε, οι συντελεστές της παράστασης δεν πτοούνται και ετοιμάζονται, μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων, να σκανδαλίσουν με περιοδεία και το εκτός Αθηνών θεατρικό κοινό!