Πέμπτη, 27 Μαρτίου, 2025

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Πέμπτη 28 Μαρτίου

ΚΡΙΟΣ: Μπορεί στον εργασιακό σας χώρο να υπάρχουν προβλήματα,...

Μετά τα απανωτά «όχι», ο Σκάι «βλέπει» τον Πέτρο Λαγούτη για την...

Επικρατέστερο όνομα αυτό το διάστημα για το «Big Brother»...

Ο Λεβεντογιάννης ως πιτσιρικάς!

Μια αναδρομή στο παρελθόν του, συγκεκριμένα στα παιδικά του...

«Παιχνίδια εκδίκησης»: Ο Άγης ζητάει εξηγήσεις από τη Στέλλα

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Παιχνίδια εκδίκησης».Ο Άγης ζητάει εξηγήσεις από...

Φανάρια, τέλος!

❱❱ Πατέντα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «μιλάνε» για να αποφεύγουν το μποτιλιάρισμα και βγάζει στη σύνταξη τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά στο να καταφέρνουν αυτό που δεν μπορούν να καταφέρουν οι οδηγοί ούτε με τη μεσολάβηση τροχονόμου: να συνεννοούνται μεταξύ τους για το ποιο θα περάσει πρώτο χωρίς την ανάγκη φαναριών! Και μάλιστα, αυτό που ακούγεται ως η απόλυτη συνταγή για κυκλοφοριακό κομφούζιο, όπως υπόσχονται οι ειδικοί, θα μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο που τρώει κάθε οδηγός κολλημένος στην κίνηση.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν ένα σύστημα που θα αντικαταστήσει τα κλασικά φανάρια με εικονικά, τα οποία θα εμφανίζονται ως κόκκινο και πράσινο στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου. Αυτό πρακτικά θα επιτρέπει σε κάθε οδηγό να διαθέτει ένα εξατομικευμένο φανάρι, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. «Οι οδηγοί πρέπει να δίνουν προσοχή στα φανάρια καθώς πλησιάζουν μια διασταύρωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία Virtual Traffic Lights (VTL), η οποία συστήθηκε από τους ερευνητές που θέλουν να προωθήσουν εμπορικά την τεχνολογία τους.

Διαχείριση της κίνησης

«Τι θα γινόταν, όμως, αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να συνομιλήσουν και να διαχειριστούν την κίνηση χωρίς υποδομή που να βασίζεται στα φανάρια;» προσθέτουν. Πρακτικά το σύστημά τους δουλεύει δείχνοντας στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου όταν αυτό πλησιάζει μια διασταύρωση σε ποια κατεύθυνση έχει πράσινο και σε ποια κόκκινο. «Είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία στην οποία δεν εμπλέκεται η απόφαση της στιγμής του οδηγού» σχολιάζουν οι ερευνητές, που εξηγούν ότι το σύστημα βασίζεται στη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των αυτοκινήτων το οποίο και δοκιμάστηκε πρόσφατα κοντά στην πανεπιστημιούπολη του Πίτσμπουργκ.

Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση στοιχείων GPS, χαρτών, δεδομένων ταχύτητας αλλά και της κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στη δοκιμή ο χρόνος της διαδρομής μειώθηκε από 30,7 λεπτά σε 18,3!

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Gay bar «ναυάγιο» για διοικητή τμήματος της ΓΑΔΑ

Στο «βερολινέζικο» γκέι κλαμπ της κακόφημης πλατείας Βάθη, με...

Η «Espresso» τσάκωσε την Μπέττυ Αρβανίτη και τον σύζυγό της σε μεζεδοπωλείο στη Φωκίωνος Νέγρη

Βραδινή έξοδο με τον σύζυγό της Βασίλη Πουλαντζά πραγματοποίησε...

Πάταγος με το ντουέτο Φουρέιρα και Μάστορα

«Σαρώνει» το ντουέτο της Ελένης Φουρέιρα με τον Χρήστο...

Ερχεται… lifting στους «Weekenders»

Μένουν στον ΑΝΤ1 ο Θανάσης Πάτρας και ο Δημήτρης...

H Άννα Μάσχα αποκαλύπτει: Μετά από 25 χρόνια με αποκατέστησε

H Άννα Μάσχα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Μαμά-δες και...