Τρίτη, 22 Απριλίου, 2025

«Καλύτερα να είχα καεί κι εγώ μαζί τους»

Συντετριμμένος εμφανίστηκε στην απολογία του ο Ουκρανός οδηγός της...

H Ιωάννα Παππά αποκαλύπτει για τον ρόλο της: «Δεν θα έχει καλή...

Η Ιωάννα Παππά, η γοητευτική κοσμοπολίτισσα Κατρίν της σειράς...

Οι πέντε θεατρικές παραστάσεις που έκαναν απανωτά sold out τη φετινή σεζόν...

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που κατέγραψαν απανωτά sold out τη...

Οταν η Δεβετζή βαπτίστηκε στον Ιορδάνη ποταμό Χρυσοπηγή – Ολυμπιάδα

Τη μέρα που βαπτίστηκε στον Ιορδάνη ποταμό Χρυσοπηγή -...

Η Google «παίρνει μάτι»

❱❱ Ο διαδικτυακός κολοσσός παρακολουθεί τις ερωτικές προτιμήσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου!

Τη συνήθεια να «παίρνει μάτι» τις ερωτικές φαντασιώσεις όσων επισκέπτονται ιστοσελίδες πορνογραφικού περιεχομένου φαίνεται ότι έχει η Google, αλλά και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, μεταξύ των οποίων το facebook και η Oracle, σύμφωνα τουλάχιστον με νέα έρευνα.

Ερευνητές στις ΗΠΑ κατέληξαν στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα καθώς ανακάλυψαν πού καταλήγουν οι προσωπικές πληροφορίες όσων παρακολουθούν διαδικτυακά πορνό.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε 22.484 ιστοσελίδες πορνό για να εντοπίσει πού στέλνουν τις πληροφορίες των χρηστών τους.

Διαπίστωσαν ότι το 93% έστελνε δεδομένα σε επτά άλλες διαδικτυακές εταιρίες κατά μέσον όρο, κυρίως μέσω cookies.

Τα δεδομένα αφορούσαν, μεταξύ, άλλων, τις κατηγορίες πορνό που παρακολουθούσαν οι χρήστες, πόσο χρόνο έμεναν στην ιστοσελίδα, τι περιεχόμενο είχε κάθε βίντεο χωριστά και πληροφορίες για τις έρευνες αναζήτησης που έκαναν εντός του site.

Από το σύνολο των δεδομένων θα μπορούσε κανείς να καταλάβει, μεταξύ άλλων, τις σεξουαλικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, ποια είναι τα φετίχ του και ποιες φαντασιώσεις τον «ανάβουν».

Η έρευνα, που σύμφωνα με τους «New York Times» θα δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «New Media & Society», αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες των χρηστών από το 74% των ιστοσελίδων πορνό καταλήγουν στην Google, ενώ η Oracle παρακολουθεί το 24% των συγκεκριμένου είδους sites και το facebook το 10%.

Οπως επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, δεν είναι γνωστό με ποιον τρόπο και αν χρησιμοποιούν τις παραπάνω πληροφορίες οι εταιρίες, οι οποίες με ανακοινώσεις τους αρνήθηκαν ότι τις χρησιμοποιούν για τη δημιουργία προφίλ των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι γνωστοί θαμώνες στο νησί των ανέμων, γλέντι με Λε-Πα μέχρι το ξημέρωμα

Σούβλες με φόντο τη θάλασσα, βόλτες στα κοσμικά Ματογιάννια...

Το… «ωραιότερο Πάσχα του κόσμου» με sold out Λευτέρη Πανταζή στο Sea Satin της Μυκόνου

Ταραχή στο νησί των ανέμων θα φέρει ο Λευτέρης...

Πολυχρονίδης και Μαγγίρα στο «Κλαμπ του 1%»

H Mπέττυ Μαγγίρα και ο Πέτρος Πολυχρονίδης βρίσκονται πολύ...

Στέφανη Κρασσά: Ανεβαίνει γολγοθά αλλά… δεν λυγίζει

Ανέβηκε τον δικό της γολγοθά, αλλά δεν λύγισε. Η...

Ο τρίτος γάμος τού Κονιτόπουλου

Το ξέσπασμα του Βαγγέλη Κονιτόπουλου για τον αποκλεισμό του...

Tο Πάσχα των καρτέλ με εισαγόμενους «Ελ Τσάπο»: Εκτέλεση σε ζωντανή μετάδοση του «Φαραώ της Κόκας»

Φόνοι κατά... παραγγελία επί ελληνικού εδάφους ανάμεσα σε φατρίες...

Γιάννης Κόλλιας: «Ήμουν ο βασιλιάς στα δεύτερα μαγαζιά»

Το όνομά του έχει συνδεθεί άρρηκτα με το βαρύ...
spot_img
spot_img