Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου, 2024

Βαφτίσια και γάμοι στον νομό του «Survivοr»

Ένας ανοιχτός γάμος στον Βόλο και μία βάφτιση σε...

«Λου», ο… Πάπας της μαφίας – Νέες αποκαλύψεις για το...

Οσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου διεκδικεί επάξια ο πολυτάλαντος «Λου»,...

Καμάρωσε τον Προκόπη της στην καρδιά της Ηπείρου

Σε μια από τις σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις της, η...

«Πινόκιο» από… κούνια – Nέα στοιχεία για την 24χρονη Ειρήνη

Εξελίξεις δρομολογούνται αυτήν την εβδομάδα στην αστυνομική και εισαγγελική...

Η οθόνη που εκπέμπει οσμές απ’ ό,τι δείχνει!

Πανίσχυρο νέο όπλο στον χώρο της διαφήμισης.

Η οσφρητική εμπειρία δύσκολα περιγράφεται, οπότε και η καλύτερη μετάδοση από την πιο hi-tech τηλεόραση είναι λειψή. Ιάπωνες επιστήμονες ωστόσο υπόσχονται ότι σύντομα αυτό το έλλειμμα στην τηλεοπτική εμπειρία θα καλυφθεί. Ομάδα του Πανεπιστημίου Καλλιεργειών και Τεχνολογίας του Τόκιο ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη» που εκπέμπει τη μυρωδιά του αντικειμένου που προβάλλει. Αυτή η εξέλιξη -αν μη τι άλλο- θα δώσει άλλη πειστικότητα στις διαφημίσεις φρέσκου καφέ και σίγουρα θα προσδώσει αναγουλιαστικό ρεαλισμό σε εκπομπές όπως «Οι βασίλισσες της καθαριότητας», οι οποίες αναλαμβάνουν να ξεβρομίσουν σπίτια απίστευτης δυσωδίας.

Οπως εξηγεί σχετικό άρθρο που δημοσιεύεται στο «New Scientist», η νέα αυτή τεχνολογία λειτουργεί χάρη σε σφαιρίδια τζελ που βρίσκονται μέσα στην οθόνη και αναδίδουν τις οσμές μέσω τεσσάρων μικρών αεραγωγών που βρίσκονται στις τέσσερις γωνίες της. Ανάλογα με την ένταση και την κατεύθυνση των αεραγωγών, που είναι εξοπλισμένοι με ανεμιστηράκια, τα διάφορα αρώματα μπορεί να κατευθύνονται σε διαφορετικά σημεία της οθόνης, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι τα αναδίδει το αντικείμενο που εμφανίζεται εκεί. «Ο χρήστης μπορεί να πλησιάσει τη μύτη του σε διάφορα σημεία της οθόνης και να νιώσει τις ρεαλιστικές διαφοροποιήσεις στην ένταση της μυρωδιάς» προσθέτουν οι επιστήμονες.

Προς το παρόν, το σύστημά τους μπορεί να αναδίδει μόνο μία μυρωδιά κάθε φορά, ωστόσο οι ερευνητές επισημαίνουν ότι στο επόμενο στάδιο φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα φυσίγγιο, όπως αυτά που περιέχουν χρώμα και μπαίνουν στους έγχρωμους εκτυπωτές, που θα επιτρέπει την πιο εύκολη εναλλαγή οσμών. Ο Χαρούκα Ματσουκούρα, επικεφαλής της ομάδας που ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη», επισήμανε ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει ένα πανίσχυρο νέο όπλο στη διαφήμιση, αλλά και να κάνει πιο σφαιρική σε επίπεδο αισθήσεων την εμπειρία των επισκεπτών μουσείων.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Λου», ο… Πάπας της μαφίας – Νέες αποκαλύψεις για το σκάνδαλο της Καθολικής Εκκλησίας της Ελλάδος

Οσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου διεκδικεί επάξια ο πολυτάλαντος «Λου»,...

«Πινόκιο» από… κούνια – Nέα στοιχεία για την 24χρονη Ειρήνη

Εξελίξεις δρομολογούνται αυτήν την εβδομάδα στην αστυνομική και εισαγγελική...

Πού χάθηκε η Μαργαρίτα Ζορμπαλά

❱❱ Η γνωριμία με τον Θεοδωράκη και η πρόσκληση του...

Σάλος με τον σκηνοθέτη «Μπαλμπόα» που έστειλε στο νοσοκομείο 70χρονο

Πρωταγωνιστής σε ξυλοδαρμό ηλικιωμένου έγινε την περασμένη Παρασκευή γνωστός...

Ανδρέας Κακαλέτρης: «Όχι» από την περιφέρεια Αττικής στην «ταξιαρχία των ευζώνων»

Η εικόνα του 24χρονου εύζωνα Γιώργου Τσιούλου, ο οποίος...