Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Ούτε «κιχ» η Χριστοπούλου για το διαζύγιο από την Ηλιάνα

Moυγκή η κατά τα άλλα λαλίστατη Ελενα Χριστοπούλου μετά...

Απλόχερα γέλιο χάρισε ο Λαζόπουλος στην επιστροφή τού «Αλ Τσαντίρι Νιουζ»

«Ολο το non binary θα κολυμπάει στα τιρκουάζ νερά...

Μετανάστρια λόγω Τραμπ η ΝτιΤζένερις μετά της συζύγου

Το παράδειγμα της Εύα Λονγκόρια, που πήρε την οικογένειά...

Η Ζουγανέλη στο live του πατέρα της αγκαλιά με τον σύντροφό της

Παρακολούθησε live τον πατέρα της αγκαλιά με τον αγαπημένο...

Παγκόσμια εκστρατεία για τα έντυπα ΜΜΕ

Η Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων IFJ και η Παγκόσμια Ενωση UNI Global Union, που εκπροσωπούν περίπου 21 εκατομμύρια εργαζόμενους στον Τύπο σε όλο τον κόσμο, ανακοίνωσαν ότι προχωρούν σε κοινή εκστρατεία για να διασφαλίσουν το μέλλον της δημοσιογραφίας, με τίτλο «Υπερασπιστείτε τις θέσεις εργασίας-Υπερασπιστείτε τη Δημοκρατία -Υπερασπιστείτε τα Εντυπα ΜΜΕ» .

Η κρίση του Covid-19 επιτάχυνε τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων στα μέσα ενημέρωσης, φαινόμενο που παρατηρείται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μόνο φέτος, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 20%. Μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων διοχετεύθηκε στους γίγαντες της τεχνολογίας. Για παράδειγμα, το 2018, η Google κέρδισε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια από τις ειδήσεις, αυτά τα χρήματα δεν μοιράσθηκαν με τους δημοσιογράφους, που παρήγαγαν τις ειδήσεις.

Η κοινή εκστρατεία των δύο Ομοσπονδιών αποσκοπεί στη θεσμοθέτηση από τις κυβερνήσεις πακέτων διάσωσης του συνολικού τομέα έντυπων ΜΜΕ (δημοσιογραφία, εκδόσεις, εκτύπωση και διανομή) και στη φορολόγηση των ψηφιακών υπηρεσιών των γιγάντων της τεχνολογίας, όπως Amazon, Google και Facebook, στις οποίες διαφεύγουν τα διαφημιστικά έσοδα από τις επιχειρήσεις ΜΜΕ.

Καθώς εξελίσσεται η σοβαρή οικονομική κρίση, οι Ομοσπονδίες και οι Ενώσεις μέλη τους, ζητούν την παρέμβαση των κυβερνήσεων προκειμένου να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας του τομέα έντυπων μέσων, που εκπροσωπούν την ποιότητα, τη δημοσιογραφική δεοντολογία, την αλληλεγγύη, τα εργασιακά δικαιώματα και τις θεμελιώδεις ελευθερίες.

O Anthony Bellanger, Γενικός Γραμματέας της ΔΟΔ προειδοποιεί: «Η υγειονομική κρίση που ξέσπασε έχει αυξήσει σημαντικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο τομέας των ΜΜΕ. Οι κυβερνήσεις πρέπει να αντιδράσουν αμέσως. Ο τομέας αυτός είναι κοινωνικό αγαθό και σημαντικός πυλώνας των δημοκρατιών μας. Οι κυβερνήσεις το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό. Πράγματι, με την κρίση του Covid οι κυβερνήσεις αναγνώρισαν την ουσιαστική βαρύτητα του τομέα. Σήμερα όμως δεν είναι δυνατόν να παρακολουθούν από το μπαλκόνι τους, το πλοίο να βυθίζεται».

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ο Δημήτρης μας πήγε να βρει τη Μαρθούλα μας»

Kεραυνός εν αιθρία ήταν για τον τηλεοπτικό κόσμο η...

Σεξοβόμβα η Κάσδαγλη του «Survivor»

Μπορεί το τηλεοπτικό κοινό να την είχε γνωρίσει σε...

Λίτσα Πατέρα: Είναι πιθανές κάποιες μεγάλες αλλαγές στις παγκόσμιες αγορές και στο τραπεζικό σύστημα

Η αποψινή πανσέληνος πραγματοποιείται στον άξονα Ταύρου (σταθερό ζώδιο...

Θεατρικός κόσμος με χαμόγελα σε πρεμιέρες και δακρυσμένους αποχαιρετισμούς

«Βροχή» από πρεμιέρες το βράδυ της Τρίτης στα θέατρα...

Η άφαντη Δήμητρα Παπανδρέου πήγε σε γκαλερί για να απολαύσει την έκθεση του Γ. Μετζικώφ!

Δεν εμφανίστηκε στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ, αλλά επανεμφανίστηκε, ύστερα...

Ειρήνη Μουρτζούκου: Και σε εμπόριο βρεφών;

Σφίγγει ο κλοιός για την Ειρήνη Μουρτζούκου και την...

Γλέντι στα social με την ατάκα της Βατίδου περί ερωτικής συνουσίασης

Η πρώην σύζυγος του Αλέξη Κούγια, αρκετά χρόνια μετά...