Το black χιούμορ του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνη Γεωργιάδη την ώρα που τα μικρομάγαζα αργοπεθαίνουν εν μέσω lockdown.
- Από την Βίβιαν Μπενέκου
Την ώρα που τα μικρομάγαζα αργοπεθαίνουν και οι πολίτες στήνονται μέσα στη βροχή με τις μάσκες στο πρόσωπο, μπας και δώσουν ανάσα σε κάποια από αυτά, ο υπουργός Ανάπτυξης κάνει πλάκα με το ανεκδιήγητο «click away», ίσως και προσωπικής του έμπνευσης. Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν δίστασε να ποστάρει μια φωτογραφία που διακινείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -αποτελώντας προϊόν photoshop- και δείχνει τον ίδιο με… κοντό παντελονάκι, και πάντως όχι στο νούμερό του, να λέει ότι έκανε τα ψώνια του με «click away». Χιούμορ μεν, αλλά πολύ black…
«Το χιούμορ πάντα μου άρεσε και μου αρέσει… Ήρθαν έτσι τα πράγματα και ακούω και αυτά… Ας πάνε όλα καλά κι ας μου τα λέτε… Επί της ουσίας, η “παράδοση εκτός” επιτρέπει εκ των νόμων την επιστροφή της παραγγελίας και την αντικατάστασή της, αν έχει γίνει λάθος στο νούμερο» έγραψε ο υπουργός στο twitter. Oμως αυτό που λοιδορεί ο ίδιος είναι η πραγματικότητα της αγοράς σήμερα. Είναι βέβαιο ότι αυτός που εισηγήθηκε το «click away» δεν γνωρίζει καθόλου την αγορά – και δη το λιανεμπόριο – αλλά και την ελληνική καταναλωτική κουλτούρα. Αυτό το μέτρο, μαζί με το άλλο απίθανο, το λεγόμενο «drive through», είναι «παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του», που λέει κι ο λαός. Και με αυτόν τον πόνο η κυβέρνηση κάνει χιούμορ.
Πόσο, μάλιστα, που είδαμε αυτές τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του μέτρου γυναίκες να στέκονται στο ένα πόδι δοκιμάζοντας παπούτσια στο πεζοδρόμιο και άντρες να γδύνονται φορώντας παντελόνια έξω από τα μαγαζιά. Απίθανες εικόνες, από μια αγορά που, ακριβώς επειδή δεν είναι ηλεκτρονικά ενημερωμένη, αδυνατεί να ανταποκριθεί στο «click away». Μόνο οι μεγάλες αλυσίδες συμμετέχουν… ανέξοδα σε όλο αυτό και το ομολόγησε στη Βουλή και ο ίδιος ο υπουργός: «Κερδίζει ο “μεγάλος”; Προφανώς, ο μεγάλος και ο οργανωμένος θα κερδίσουν περισσότερα, γιατί έχουν ξοδέψει και περισσότερα χρήματα για να είναι έτοιμοι» ήταν η κυνική παραδοχή του Άδωνη Γεωργιάδη για το «click away».
Οι υπόλοιποι, υπουργέ μου; Θα στήνονται στα πεζοδρόμια, θα… κόβουν με το μάτι το ρούχο από τη βιτρίνα, θα επιστρέφουν να κάνουν τηλεφωνικά την παραγγελία κι ύστερα θα ξαναστήνονται για να το αγοράσουν… «Click away-δες», εντελώς δηλαδή…