Αντί να φωτίσει τα αίτια του δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή στον Mad Clip, γεννά ακόμα περισσότερα ερωτήματα ένα νέο βίντεο που εντοπίστηκε από κάμερα της περιοχής και έχει καταγράψει τη στιγμή που ο τράπερ χάνει τον έλεγχο της Porsche.
Στο βίντεο έχουν καταγραφεί τα τελευταία δευτερόλεπτα προτού το super car καρφωθεί στην κολόνα φωτισμού και γίνει ένα κουβάρι από σίδερα, μέσα στο οποίο σκοτώθηκε ακαριαία ο 35χρονος.
Oπως φαίνεται στο υλικό που δημοσιοποίησε ο ΑΝΤ1, ο Πήτερ Αναστασόπουλος -όπως ήταν το όνομά του- οδηγεί με ταχύτητα την Porsche και μόλις βγαίνει στην ευθεία στο ύψος της εκκλησίας της Παναγίας Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη χάνει για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία τον έλεγχο έπειτα από δεξιά στροφή. Το αυτοκίνητο αρχίζει να φέρνει στροφές και βγαίνει εκτός δρόμου με την ίδια ταχύτητα, ενώ πίσω του διακρίνεται ακόμα ένα Ι.Χ., το οποίο πατά φρένο, χωρίς ωστόσο να έχει εμπλοκή.
Αυτό το υλικό, όπως και το προηγούμενο βίντεο που είχε καταγράψει την πορεία πριν από τη μοιραία στροφή, έχει μπει στο μικροσκόπιο των αξιωματικών της Τροχαίας, οι οποίοι προσπαθούν να λύσουν τον γρίφο. Γιατί, δηλαδή, ενώ το όχημα μπήκε κανονικά στη στροφή, παρά την ταχύτητά του, βγήκε εκτός πορείας στην ευθεία. Μια σειρά από ερωτήματα προκύπτουν από αυτό το δεδομένο.
Πάτησε φρένο στην ευθεία ο Mad Clip και γιατί; Συνέβη κάτι στον ίδιο ή κάποια βλάβη του οχήματος τον έριξε σαν πύραυλο στην κολόνα; Ακόμη ένα ενδεχόμενο που εξετάζεται είναι αν ο ίδιος ο οδηγός είχε βγάλει εκτός λειτουργίας το σύστημα «αντισπίν», το οποίο είναι απαραίτητο στα γρήγορα αυτοκίνητα για να μη σπινιάρουν οι τροχοί κατά την επιτάχυνση και να αποτρέπεται η εκτροπή.
Συνάμα τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων θα δώσουν μια πιο καθαρή εικόνα για την κατάσταση του καλλιτέχνη και αν ενδεχομένως είχε καταναλώσει αλκοόλ και σε τι ποσοστό.
Εν μέσω των ερευνών και των αναπάντητων ερωτημάτων, ο τράπερ επρόκειτο να οδηγηθεί σήμερα στην τελευταία του κατοικία. Οπως ανακοινώθηκε από τη δισκογραφική εταιρία του, η εξόδιος ακολουθία του είχε προγραμματιστεί για τις 14.30 στον Ιερό Ναό Παναγίτσας Παλαιού Φαλήρου και η κηδεία στις 16.30 από το Κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου.
Στο μεταξύ η Περιφέρεια Αττικής απάντησε με μια αιχμηρή ανακοίνωση στον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, που αναρωτήθηκε γιατί δεν υπάρχουν μπάρες στο σημείο του δυστυχήματος.
«Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στον συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν, αν υπήρχαν, τον θάνατο του τραγουδιστή. Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί λειτουργεί αποπροσανατολιστικά ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη» αναφέρεται δηκτικά στην ανακοίνωση, στην οποία διευκρινίζεται ότι «καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού» και ότι το όριο ταχύτητας στην περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα, οπότε δεν είναι απαραίτητο ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει μπάρες.
https://www.youtube.com/watch?v=aHMZ_LU-sRk