Ημίγυμνοι σκλάβοι, δεμένοι με σκυλίσια περιλαίμια, να μπουσουλάνε στους διαδρόμους με λιωμένα κεριά στο σώμα τους, εκλιπαρώντας για να εκπληρώσουν τις μαζοχιστικές τους φαντασιώσεις.
Αφέντρες ντυμένες με δερμάτινα να διατάσσουν τους υπηρέτες τους αναζητώντας τα επόμενα υπάκουα «θύματά» τους, και στη μέση υπεράνω υποψίας γυναίκες και άντρες να ξεγυμνώνουν με τα λάγνα βλέμματά τους όσους τους περιτριγύριζαν, την ώρα που οι περισσότεροι Αθηναίοι γιόρταζαν στα σπίτια τους τη γέννηση του Θεανθρώπου.
Για κάποιους, όμως, σαδομαζοχιστές η Αγια Νύχτα εκτυλίχθηκε διαφορετικά, σε μία άνευ προηγουμένου φετιχιστική μάζωξη (σ.σ.: τα μέτρα κατά του κορονοϊού τηρήθηκαν στο έπακρον για να πούμε την… αμαρτία μας) σε «ναό της ακολασίας» στο Γκάζι, που σοκάρει ακόμη και τους πιο… ανοιχτόμυαλους!
Το βράδυ του Σαββάτου, ανήμερα των Χριστουγέννων, το «μάτι» της «Espresso» βρέθηκε στη συγκέντρωση των σαδομαζοχιστών της Αθήνας (με την ονομασία Spank) και τα είδε… όλα, τόσο αυτά που μπορούμε να δημοσιεύσουμε, αλλά και αυτά που πραγματικά ξεπερνάνε για πολλούς τα όρια των φαντασιώσεων, και μπροστά τους κάνουν τις «50 Αποχρώσεις του Γκρι» να μοιάζουν με… παιχνιδάκι!
Ο φακός της «Espresso» κατέγραψε τα πάντα: αφέντρες να μετατρέπουν σε σεξουαλικά υποχείριά τους άνδρες που, ανήμποροι να αντιδράσουν, σέρνονταν κυριολεκτικά στα πατώματα, φετιχιστικά βασανιστήρια που απολάμβαναν οι απολύτως υπάκουοι σκλάβοι, αλλά και σκηνές γεμάτες πόνου και μουγκρητά ηδονής!
Και αν τα πράγματα στην αρχή κυλούσαν σχετικά… ήρεμα, όταν στη σκηνή άρχισαν να ανεβαίνουν οι αφέντρες μαζί με τους σκλάβους τους, τότε το φετιχιστικό παιχνίδι πέρασε σε άλλο επίπεδο… προκαλώντας έξαψη στα δεκάδες βλέμματα που στο ημίφως μπλέκονταν με τη μουσική που ξεπηδούσε από τα ηχεία.
Μία από τις πιο άγριες σκηνές ήταν όταν στη σκηνή ανέβηκε μία μελαχρινή αφέντρα μαζί με τον σκλάβο της. Όσα έκανε στον υπηρέτη της, ο οποίος υπάκουε σαν πειθήνιο όργανό της, ξεπηδούσαν από τις φαντασιώσεις του… Μαρκήσιου ντε Σαντ. Το μαστίγιό της πάνω στο σώμα του άφηνε τα σημάδια των σαδομαζοχιστικών παιχνιδιών, με τον πόνο να γίνεται, όσο απίθανο και αν ακούγεται, συνώνυμο της ηδονής!
Το «παιχνίδι», όμως, πέρασε σε άλλο επίπεδο όταν πάνω στη σκηνή τοποθετήθηκε ένα μεταλλικό κλουβί, και μέσα σε αυτό μπήκε ένας ημίγυμνος σκλάβος με μαύρη βινίλ μάσκα και ένα πλαστικό ομοίωμα πέους ανάμεσα στα οπίσθιά του! Μετά το ανελέητο ξύλο που έφαγε ο σκλάβος με κάθε λογής μαστίγιο, η αφέντρα, η οποία φορούσε ένα αποκαλυπτικό latex κορμάκι, άρχισε να ρίχνει σταγόνες αναμμένου κεριού πάνω στο κορμί του υποταγμένου άνδρα, ο οποίος έφτασε σε σεξουαλικό οργασμό!
Τα πράγματα… αγρίεψαν ακόμα περισσότερο με το που εμφανίστηκε μια ξανθιά αφέντρα, όχι για να πει τα… κάλαντα, αλλά για να κάνει τα μύρια όσα (που δεν μπορούμε καν να περιγράψουμε στο χαρτί) στον σκλάβο της.