Ξεχειλίζουν από οργή και αγανάκτηση κατά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά την αποκάλυψη ότι ο υπεύθυνος του καταστήματος στο Ιλιον έσυρε στο αστυνομικό τμήμα μια ηλικιωμένη γυναίκα την οποία έπιασε να κλέβει λίγο τυρί και κρέας, επειδή βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση και δεν είχε να τα πληρώσει.
Μάλιστα, παρά τις εκκλήσεις των πελατών που προθυμοποιήθηκαν να πληρώσουν το αντίτιμο των προϊόντων, επέμεινε να της κάνει μήνυση. Κλαίγοντας με λυγμούς, η ηλικιωμένη εκλιπαρούσε να την αφήσουν ώστε να μη μάθουν τα παιδιά της την πράξη στην οποία έφτασε μέσα στην απελπισία της. Ωστόσο, η απάντηση της εταιρίας ήταν ότι αυτή η διαδικασία προβλέπεται για τέτοιου είδους ζητήματα.
Ενδεικτικό του απάνθρωπου προσώπου που έδειξε η αλυσίδα ήταν το γεγονός ότι μέχρι και οι αστυνομικοί «λύγισαν» από τον πόνο της ηλικιωμένης, ενώ ο υπεύθυνος του σούπερ μάρκετ ήταν ανένδοτος.
Μια γειτόνισσά της ανέφερε στο Open ότι η γυναίκα βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της. «Η γιαγιά πήρε τρία χάπια μαζί, προσπαθεί να αυτοκτονήσει γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μη φτάσει στα αυτιά των παιδιών αυτός ο διασυρμός» δήλωσε η γειτόνισσα.
Αναφορά στο ζήτημα έκανε σε εκπομπή του Open και ο πρόεδρος Δ.Σ. του Δήμου Ιλίου κ. Χαραλαμπόπουλος, επισημαίνοντας ότι η γυναίκα δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα.
«Είναι κρίμα που έφτασε στο σημείο να κλέψει για να επιβιώσει» είπε, τονίζοντας ότι δεν έχει καταγραφεί ποτέ στα πρακτικά να συμμετέχει στις υπηρεσίες που έχει ο δήμος για να βοηθά πολίτες με οικονομικά προβλήματα, όπως είναι το κοινωνικό παντοπωλείο, το συσσίτιο ή το ΤΕΒΑ. Για τον λόγο αυτόν πιθανολογεί ότι η ηλικιωμένη δεν κατοικεί στον δήμο.
Το ζήτημα έλαβε τόσο μεγάλες διαστάσεις, που οι χρήστες των social media καλούσαν σε μποϊκοτάζ κατά της γνωστής αλυσίδας με το hashtag #cancel_LIDL.
«H #LIDL_Hellas έδειξε το “κοινωνικό” της πρόσωπο. Ανάλγητη, σκληρή κι απάνθρωπη δεν συγκινείται από τα δάκρυα και την ντροπή μιας 70χρονης που πήρε τρόφιμα γιατί πεινούσε. Πιο σιχαμερή, πιο εμετική πολιτική δεν υπάρχει. Ενα μάθημα ανθρωπιάς το χρειάζεται. #cancel_LIDL» έγραψε ένας χρήστης.
Υπό τον φόβο της δημόσιας κατακραυγής η εταιρία εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία γνωστοποιεί ότι τελικά δεν θα προχωρήσει σε μήνυση σε βάρος της γριούλας.
«Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ιλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος, όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρίας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η LIDL Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».