Ενα εικοσιτετράωρο προτού η Hellenic Train ανακοινώσει πως δεν θα ενεργοποιήσει την εξαίρεση από την καταβολή αποζημίωσης που δικαιούται, με την ντροπιαστική υπουργική απόφαση της Ν.Δ., η ιταλική εταιρία είχε εκδώσει την πρώτη της δημόσια ανακοίνωση, δηλώνοντας πως συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα, καθώς και πως προσφέρει με κάθε τρόπο τη στήριξή της στους συγγενείς των θυμάτων.
Η εταιρία, μάλιστα, έδωσε διευκρινίσεις για τον αριθμό των επιβατών, αναφέροντας πως μόνο τα ονόματα των επιβατών που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο περιλαμβάνει ο κατάλογος που παρέδωσε η Hellenic Train στις Αρχές, καθώς και ότι δεν υπήρχαν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ολόκληρη η ανακοίνωση της εταιρίας έχει ως εξής: «Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρία μας, η οποία έχασε εννέα εργαζομένους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων, στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο τη στήριξή της.
Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις Αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.
Διαβάστε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη: Το τελευταίο αντίο σε πατέρα και γιο που βρήκαν φρικτό θάνατο
Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη, που ήταν ο τελικός προορισμός. Αμέσως μετά το συμβάν τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες Αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.
Διαβάστε επίσης: Ξέσπασμα Λιάγκα κατά της Πάολα: «Δεν ντρεπόμαστε λίγο; Δεν είναι ζητιάνοι, τα παιδιά τους έχασαν»
Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις Αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.
Διαβάστε επίσης: «Μαμά κοιμήσου θα αργήσω», είχε γράψει ο Τάσος στη μητέρα του – Ράγισαν καρδιές στην κηδεία του
Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τρένο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων. Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο.
Διαβάστε επίσης: Επιμένει για το πάρτι στον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας ο δικηγόρος πολυτραυματία
Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός. Η εταιρία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες Αρχές».