Αποκαλυπτική των επικίνδυνων καταστάσεων που επικρατούσαν στο σταθμαρχείο Λάρισας είναι 53χρονη καθαρίστρια του ΟΣΕ, η οποία από καθαρή τύχη δεν ήταν ανάμεσα στους νεκρούς της μοιραίας αμαξοστοιχίας 62.
Η Γεωργία Σιμερίδου καταγγέλλει σε δηλώσεις της πως το βράδυ το σταθμαρχείο μετατρέπονταν σε… μπαράκι, με σβηστά φώτα, τσιγάρα και μουσική. «Έσβηναν τα φώτα και έκαναν πάρτι με τσιγάρα και μουσική στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Υπήρχαν… πανηγυρτζίδικες καταστάσεις πολλά βράδια στο σταθμαρχείο Λάρισας. Συχνά έσβηναν τα φώτα και το έκαναν μπαράκι. Γίνονταν πολλά πράγματα.
Εκείνη τη νύχτα δεν ήμουν εγώ και δεν ξέρω τι συνέβη, αλλά γενικά η κατάσταση ήταν αυτή που σας περιγράφω. Έσβηναν τα φώτα, έβαζαν μουσική και άναβαν τσιγάρα, ήταν στον κόσμο τους. Δεν το έκαναν όλοι οι σταθμάρχες, αλλά το έκαναν πολλοί στη νυχτερινή βάρδια. Ακόμα, πήγαιναν και έβλεπαν τηλεόραση και, αν άκουγαν κάτι, σηκώνονταν» περιγράφει η καθαρίστρια που εργάζεται στον ΟΣΕ τα τελευταία δύο χρόνια. Όπως καταγγέλλει η 53χρονη, «οι καταστάσεις στο σταθμαρχείο είναι τριτοκοσμικές».
Ο πίνακας ελέγχου στο σταθμαρχείο Λάρισας δεν λειτουργούσε, κάτι που έκρυβαν οι αρμόδιοι μέχρι που έγινε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και ήρθαν στο φως τα ζητήματα ασφαλείας του δικτύου.
«Ο πίνακας ελέγχου στο σταθμαρχείο Λάρισας υπολειτουργούσε. Οι σταθμάρχες της Λάρισας λειτουργούσαν με τα τηλέφωνα και με την επικοινωνία που είχαν με τους μηχανοδηγούς, καθώς ο πίνακας δεν λειτουργούσε κανονικά» τόνισε η καθαρίστρια. Για το μοιραίο Intercity 62 υποστηρίζει ότι υπήρχαν πολλές ζημιές, όπως για παράδειγμα το κουμπί της πόρτας που πολλές φορές δεν λειτουργούσε.
Είχε ρεπό
«Ο,τι κι αν χαλούσε στο τρένο δεν το έφτιαχναν. Πολλές φορές γίνονταν στάσεις και δεν άναβαν καν τα κουμπιά για να κατέβει ο κόσμος. Υπήρχαν προβλήματα». Αξίζει να σημειωθεί πως από καθαρή τύχη η κυρία Σιμερίδου δεν επέβαινε το μοιραίο βράδυ στην αμαξοστοιχία 62, αν και το καθάριζε εν κινήσει καθημερινά. Ευτυχώς για την ίδια εκείνη τη μέρα είχε ρεπό.
«Είχα δικούς μου ανθρώπους στην αμαξοστοιχία 62, την οποία καθάριζα σχεδόν καθημερινά. Εκανα για δύο χρόνια συνέχεια τη συγκεκριμένη διαδρομή με το συγκεκριμένο τρένο. Το μοιραίο βράδυ έτυχε και είχα ρεπό. Πήγαινα στο σταθμαρχείο Λάρισας, στα εισιτήρια, και ξεκινούσα από τη Θεσσαλονίκη με την αμαξοστοιχία 63 και μετά γυρνούσα με το 62, εργαζόμουν στην καθαριότητα των τρένων» ανέφερε στις δηλώσεις της. Η καθαρίστρια του ΟΣΕ ζητά να πληρώσουν για το σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχισε δεκάδες ζωές όλοι όσοι ευθύνονται και όχι μόνο ο 59χρονος που έχει προφυλακιστεί.