Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Ο «άγνωστος» Στέλιος Καζαντζίδης

Προσφυγιά, φτώχεια, ανικανοποίητοι έρωτες, δόξα και κυρίως τραγούδι. Αυτά...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣ: Υποστηρίξτε με ότι μέσο διαθέτετε τις θέσεις σας...

«Με έβλεπαν σαν βύσμα του Φρέντυ»

«Στον χώρο με αντιμετώπισαν ως το “βύσμα του Φρέντυ”,...

Πλήθος από celebrities στη γιορτή για τα δέκα χρόνια της εταιρίας της...

Τι κοινό έχουν η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, η Ελένη Τσολάκη...

Πλιάτσικο σε αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ λόγω του «φρένου» στα τρένα

Πλιάτσικο στις αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ γίνεται μετά την ακινητοποίηση των συρμών εξαιτίας του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, όταν ακόμα η χώρα πενθεί νεκρούς.

Από την επομένη του δυστυχήματος, οπότε και σταμάτησε η κυκλοφορία στον σιδηρόδρομο, οι εμπορικές αμαξοστοιχίες στη Θεσσαλονίκη στάθμευσαν στον σταθμό διαλογής και έκτοτε έχει αρχίσει το… γιουρούσι, όπως αναφέρεται και σε σχετικό έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ.

Οι δράστες, κυρίως σπείρες Ρομά, εκμεταλλευόμενοι τη διακοπή κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών και την ελλιπή φύλαξη, εισέρχονται στον χώρο στάθμευσης και κλέβουν τα συστήματα πέδησης, καθώς και τους συνδετήρες που ενώνουν τα βαγόνια και τα φρένα, με σκοπό προφανώς να τα πουλήσουν ως μέταλλα.

«Τις τελευταίες μέρες έχει διαπιστωθεί με έναν ξέφρενο ρυθμό να κλέβουν εξαρτήματα πάνω από τα βαγόνια. Από τα δικά μας βαγόνια έχουν πάρει όλους τους συνδέσμους, που συνδέουν τα βαγόνια μεταξύ τους και ξηλώνουν τα συστήματα πέδησης των βαγονιών» δήλωσε ο Νικόλαος Μοδιώτης, CEO μεταφορικής εταιρίας.

Οι εταιρίες καταγγέλλουν ότι καθημερινά καταγράφουν περιστατικά κλοπής, με τους επιτηδείους να ξηλώνουν το καλώδιο της ηλεκτρονικής σηματοδότησης που βρίσκεται δίπλα στη σιδηροδρομική γραμμή και είναι συνήθως εγκιβωτισμένο με τσιμέντο. Βγάζουν το χάλκινο καλώδιο, το καίνε για να αφαιρέσουν το πλαστικό περίβλημά του και στη συνέχεια πωλούν -σε τιμές της τάξεως των 6, 5, 7 ευρώ ανά κιλό- τον «καθαρό» χαλκό σε παράνομα χυτήρια.

Η ζημιά μέχρι τώρα φτάνει στα 20.000 ευρώ και φοβόμαστε ότι καθημερινά θα αυξάνεται» συμπλήρωσε ο κ. Μοδιώτης. Το «πλιάτσικο» των εξαρτημάτων των τρένων παροπλίζει αναγκαστικά τα βαγόνια που για να ξαναβγούν στην κυκλοφορία απαιτείται χρόνος μέχρι να βρεθούν τα ανταλλακτικά και να αποκατασταθούν οι ζημιές.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...

Σταμάτης Τζελέπης: Παγκόσμια υπόκλιση στον κολλητό του Βέγγου

Δέκα βραβεία ακόμα και πρώτου ανδρικού ρόλου, διθυραμβικές κριτικές...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Ντου ερωμένης στην… σύζυγο πρώην υπουργού!

Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις (και η «Espresso»...