Παρασκευή, 14 Μαρτίου, 2025

Θεσσαλονίκη «ανεβαίνει» η απολαυστική κωμωδία των Ρέππα και Παπαθανασίου

Επειτα από δύο χρόνια επιτυχίας, 350 παραστάσεις και 90.000...

Οι πενήντα αποχρώσεις φαρμάκου για το… Πάρκινσον

Σάλος έχει ξεσπάσει στη Βρετανία με την αποκάλυψη του...

Χειρουργείο και ακύρωση συναυλιών για τον Μπίλι Τζόελ

Για την υγεία του Μπίλι Τζόελ φοβούνται οι θαυμαστές...

Η Μάργκοτ Ρόμπι έτοιμη για… κουνελάκι

Χάρη στο ολόσωμο γυμνό στην ταινία «Ο λύκος της...

Πλιάτσικο σε αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ λόγω του «φρένου» στα τρένα

Πλιάτσικο στις αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ γίνεται μετά την ακινητοποίηση των συρμών εξαιτίας του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, όταν ακόμα η χώρα πενθεί νεκρούς.

Από την επομένη του δυστυχήματος, οπότε και σταμάτησε η κυκλοφορία στον σιδηρόδρομο, οι εμπορικές αμαξοστοιχίες στη Θεσσαλονίκη στάθμευσαν στον σταθμό διαλογής και έκτοτε έχει αρχίσει το… γιουρούσι, όπως αναφέρεται και σε σχετικό έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ.

Οι δράστες, κυρίως σπείρες Ρομά, εκμεταλλευόμενοι τη διακοπή κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών και την ελλιπή φύλαξη, εισέρχονται στον χώρο στάθμευσης και κλέβουν τα συστήματα πέδησης, καθώς και τους συνδετήρες που ενώνουν τα βαγόνια και τα φρένα, με σκοπό προφανώς να τα πουλήσουν ως μέταλλα.

«Τις τελευταίες μέρες έχει διαπιστωθεί με έναν ξέφρενο ρυθμό να κλέβουν εξαρτήματα πάνω από τα βαγόνια. Από τα δικά μας βαγόνια έχουν πάρει όλους τους συνδέσμους, που συνδέουν τα βαγόνια μεταξύ τους και ξηλώνουν τα συστήματα πέδησης των βαγονιών» δήλωσε ο Νικόλαος Μοδιώτης, CEO μεταφορικής εταιρίας.

Οι εταιρίες καταγγέλλουν ότι καθημερινά καταγράφουν περιστατικά κλοπής, με τους επιτηδείους να ξηλώνουν το καλώδιο της ηλεκτρονικής σηματοδότησης που βρίσκεται δίπλα στη σιδηροδρομική γραμμή και είναι συνήθως εγκιβωτισμένο με τσιμέντο. Βγάζουν το χάλκινο καλώδιο, το καίνε για να αφαιρέσουν το πλαστικό περίβλημά του και στη συνέχεια πωλούν -σε τιμές της τάξεως των 6, 5, 7 ευρώ ανά κιλό- τον «καθαρό» χαλκό σε παράνομα χυτήρια.

Η ζημιά μέχρι τώρα φτάνει στα 20.000 ευρώ και φοβόμαστε ότι καθημερινά θα αυξάνεται» συμπλήρωσε ο κ. Μοδιώτης. Το «πλιάτσικο» των εξαρτημάτων των τρένων παροπλίζει αναγκαστικά τα βαγόνια που για να ξαναβγούν στην κυκλοφορία απαιτείται χρόνος μέχρι να βρεθούν τα ανταλλακτικά και να αποκατασταθούν οι ζημιές.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Γεροντιδάκης και Αναστασία Παντούση… full in love

Ζευγάρι στη μεγάλη οθόνη ο Γιώργος Γεροντιδάκης και η...

Δύσκολοι καιροί για… Μουτσινάδες

Θολό είναι το τηλεοπτικό μέλλον του Νίκου Μουτσινά. Οριστικά...

Γιώργος Λαμπάτος: Καλημέρα νέα ζωή χωρίς μούχλα!

Ενα διαμέρισμα στην περιοχή του Αγίου Ελευθερίου, στα Κάτω...

Ο σύντροφος της Κλέλιας Ανδριολάτου

Οι πρώτες φωτογραφίες της Κλέλιας Ανδριολάτου που κυκλοφόρησαν με...

«Καρφί» από Μουζουράκη για τις πρώην συντρόφους του

«Μπηχτή» του Πάνου Μουζουράκη για τις πρώην του. Ο...

Ηλίας Ζάρμπαλης: Ο κομμωτής των stars έμεινε στον… άσο

❱❱ Διπλή «καμπάνα» στον hairstylist από το Δ' Τριμελές...