Ακόμα ένα στέλεχος του ΟΣΕ βάζει στο κάδρο των ερευνών για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη ο επιθεωρητής που όρισε ως μοναδικό υπεύθυνο της νυχτερινής βάρδιας τον 59χρονο άπειρο σταθμάρχη που προκάλεσε τη σύγκρουση των τρένων.
Απολογούμενος στον εφέτη ανακριτή, ο επιθεωρητής έριξε το μπαλάκι των ευθυνών στους δύο απογευματινούς σταθμάρχες που δεν παρέμειναν ως όφειλαν στη βάρδια μέχρι τις 11 το βράδυ, αλλά και στον συνάδελφό τους στο Παλαιοφάρσαλο που δεν ενημέρωσε για την καθυστερημένη άφιξη της μοιραίας αμαξοστοιχίας 62.
Σύμφωνα με τον επιθεωρητή, ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου Γιώργος Ζήνδρος είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε καθυστέρηση μίας ώρας.
Απαντώντας σε αυτήν την κατηγορία του επιθεωρητή, ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου δήλωσε: «Δηλαδή, σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο; Οχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…» Ο επιθεωρητής που απολογήθηκε με υπόμνημα 80 σελίδων, ενώ απάντησε και στις ερωτήσεις του εφέτη ανακριτή, υποστήριξε πως ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, ο οποίος σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο στο Λαγονήσι.
Ως προς το γεγονός ότι δύο ημέρες μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία ο κατηγορούμενος επιθεωρητής έλαβε αναρρωτική άδεια ενός μήνα, ο συνήγορος υπεράσπισής του Γιάννης Γλύκας δήλωσε:
«Το μόνο το οποίο μπορώ να σας πω είναι ότι κανείς δεν μπορεί να δικαστεί εκ των προτέρων. Δεν έχουμε καν απόδοση κατηγορίας επ’ αυτού, δεν εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο. Μόνο αυτό μπορώ να σας πω δημόσια, ό,τι έγινε είναι δύο μέρες μετά και προφανώς δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία. Είναι μεταγενέστερο και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην Τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών».
Ως προς τον διαμοιρασμό ευθυνών και σε άλλους εμπλεκομένους, ο κ. Γλύκας ανέφερε ότι στην πορεία ενδεχομένως να αποδοθούν ευθύνες και αλλού.