Βιάστηκαν να εξαγγείλουν το πύκνωμα των δρομολογίων του ΟΣΕ, ωστόσο η γύμνια στις υποδομές δεν μπορεί να κρυφτεί και οδηγεί σε συνεχείς αναβολές.
Σήμερα, που επρόκειτο να ξεκινήσει το δρομολόγιο με επιβατικές αμαξοστοιχίες από την Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, παρουσία και του αρμόδιου υπουργού Γιώργου Γεραπετρίτη, κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά πότε θα αποκατασταθούν συνολικά τα προβλήματα.
Για την προβληματική κατάσταση του δικτύου μίλησε ο μεταβατικός πρόεδρος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, επισημαίνοντας πως ένα σημαντικό κομμάτι των σιδηροδρόμων, οι επικοινωνίες, δεν λειτουργεί.
«Υπάρχει το GSMR, που λειτουργεί μέσα στις σήραγγες, αλλά, επειδή ακόμη δεν έχει αδειοδοτηθεί και δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οι μηχανοδηγοί, εμείς επιβιβάζουμε πλοηγό, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό, πριν μπει το τρένο στη σήραγγα και τον αποβιβάζουμε όταν περάσει» ανέφερε χαρακτηριστικά στο Open.
Τέλη Απριλίου
Το ζήτημα αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, αναμένεται να διευθετηθεί στα τέλη Απριλίου!Παράλληλα σημείωσε ότι για το σύστημα GSMR εκκρεμεί ακόμα η αδειοδότηση από τη ΡΑΣ σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό που βρίσκεται στα τρένα. Αναφορικά με τον εξοπλισμό που βρίσκεται εξωτερικά, υπάρχει έγκριση και βρίσκεται σε λειτουργία. Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, μέχρι στιγμής έχουν αποκατασταθεί προβλήματα σε δύο σήραγγες, σε Τέμπη και Πλαταμώνα, στους φωτεινούς σηματοδότες και στο σύστημα πυρόσβεσης.
Επίσης το σωματείο των μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ – Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης), με έγγραφό του, είχε ζητήσει την παράταση της ακινησίας στα τμήματα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα και Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη.