Σοβαρή καταγγελία κατοίκου αποκαλύπτει ότι οι εγκαταστάσεις της γνωστής παραλίας Κουκουναριές στη Σκιάθο έχουν μείνει χωρίς ύδρευση εδώ και μέρες, με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το σύστημα πυρόσβεσης και οι τουρίστες να κάνουν παράπονα για τις συνθήκες υγιεινής.
Σύμφωνα με κάτοικο της περιοχής, η φημισμένη παραλία, που αποτελεί εγχώριο και διεθνή πόλο έλξης, αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα ύδρευσης κατά το τελευταίο δεκαήμερο, με τους επισκέπτες να αδυνατούν να τηρήσουν τους βασικούς κανόνες καθαριότητας, αλλά και το παραπλήσιο δάσος να κινδυνεύει καθημερινά από πυρκαγιά λόγω αδυναμίας στην ενεργοποίηση του συστήματος πυρόσβεσης.
Οπως ανέφερε σε τηλεοπτική εκπομπή ο κάτοικος, «δεν υπάρχει δείγμα νερού, έχουμε ενημερώσει για το πρόβλημα. Από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα δεν λειτουργούν ούτε οι ντουσιέρες ούτε οι τουαλέτες. Από χθες το βράδυ δεν υπάρχει ούτε πυρόσβεση. Η παραλία έχει το δικό της σύστημα πυρόσβεσης και από χθες δεν υπάρχει δείγμα νερού». Σημείωσε μάλιστα ότι ο ίδιος έχει απευθυνθεί στον δήμο και στην Περιφέρεια, χωρίς όμως να έχει βρεθεί λύση.
Απαντώντας στις καταγγελίες, ο δήμαρχος της Σκιάθου Θοδωρής Τζούμας αποκάλυψε ότι η παραλία του νησιού έχει μείνει χωρίς νερό λόγω ενός ξενοδοχείου που βρίσκεται δίπλα της, και γνωστοποίησε ότι «οι Κουκουναριές ανήκουν στην ΕΤΑΔ. Εχει παραχωρήσει τη διαχείριση στον δήμο, εισπράττει το 40% από τα έσοδα που παίρνουν από την παραχώρηση για καντίνες και ευθύνη έχει ο δήμος για να κρατά τις Κουκουναριές καθαρές και προστατευμένες και να έχει σύστημα πυρασφάλειας. Αυτό όμως εξασφαλίζεται από ένα πηγάδι που έχει η ΕΤΑΔ στον χώρο και τροφοδοτεί μία δεξαμενή».
Συνεχίζοντας, είπε πως «από το 2017 που έγινε ένα ξενοδοχείο σε διπλανή περιοχή, στα Αμπελάκια, υπήρχε ένας όρος να παραχωρεί νερό η ΕΤΑΔ στο ξενοδοχείο. Οταν αναλάβαμε το καλοκαίρι του 2019, είδαμε ότι το ξενοδοχείο είχε “κουμπώσει” πάνω σε κρουνό δική του παροχή. Το ξενοδοχείο εξαντλούσε το πηγάδι, με αποτέλεσμα να μείνουμε χωρίς νερό».
Ερωτώμενος εάν έχουν γίνει ενέργειες για την επίλυση αυτού του σοβαρού προβλήματος, ανέφερε ότι τα παραπάνω έχουν καταγγελθεί τουλάχιστον τρεις φορές, μέσω επιστολών προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, και έχει ζητηθεί επίσημα η άρση παραχώρησης της σύμβασης, κάτι που όμως δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής.
«Εχουμε στείλει επανειλημμένα επιστολές στην ΕΤΑΔ γιατί το ξενοδοχείο εξαντλούσε το πηγάδι, έχουμε ζητήσει ακόμα και άρση της παραχώρησης στη σύμβαση. Εμείς δεν μπορούμε να τηρήσουμε τη σύμβαση από την ώρα που δεν έχουμε νερό στην περιοχή» δήλωσε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι η ΕΤΑΔ αποφάσισε πέρυσι να εγκαταστήσει μία εφαρμογή στη δεξαμενή, ώστε το ξενοδοχείο να μπορεί να παρακολουθεί και να ελέγχει τη στάθμη του νερού στο πηγάδι και, μόλις αυτή φτάσει τα 600 κυβικά μέτρα, να διακόπτει αυτόματα την παροχή του νερού προς το ξενοδοχείο. «Ωστόσο, εμείς δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτή την εφαρμογή. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε σε πραγματικό χρόνο τι συμβαίνει. Μας στέλνει κάθε μέρα το ξενοδοχείο ένα printscreen που λέει ότι η δεξαμενή έχει 600 κυβικά μέτρα και το νερό είναι επαρκές. Τις τελευταίες δύο μέρες όμως έχουν εξαντλήσει τα αποθέματα» κατέληξε.