Τάση που ολοένα ενισχύεται δημιουργεί το στιλ κόμμωσης της Μάργκοτ Ρόμπι που ενσαρκώνει την Barbie στην πολυσυζητημένη ταινία του καλοκαιριού. Ετσι δεν αποκλείεται να συναντούμε όλο και πιο συχνά κοπέλες με ίδιο μαλλί αλλά και άνδρες που θέλουν να αντιγράψουν τον σύντροφο της Μπάρμπι, Κεν.
Οπως λένε κομμωτές στη Θεσσαλονίκη, η φρενίτιδα για την Μπάρμπι έχει επεκταθεί πλέον και στον κλάδο τους. Στα κομμωτήρια σπεύδουν όλο και περισσότερες γυναίκες αλλά και άνδρες, επίδοξες Μπάρμπι και επίδοξοι Κεν.
«Εχουμε τουλάχιστον τέσσερα ραντεβού την ημέρα από πελάτισσες που ζητούν ξανθό μαλλί της Μπάρμπι και από πελάτες για το ανδρικό, που επιθυμούν αρκετά έντονες, ξανθές ανταύγειες. Πρώτα τηλεφωνούν και ρωτούν εάν μπορούν να πετύχουν τη συγκεκριμένη μεταμόρφωση και στη συνέχεια έρχονται στο κομμωτήριο με τη φωτογραφία της πρωταγωνίστριας στο κινητό. Μπορώ να σας πω, αν και χρόνια τώρα οι Ελληνίδες επιλέγουν το ξανθό χρώμα, το τελευταίο διάστημα, με αφορμή την κινηματογραφική ταινία, το ενδιαφέρον είναι πιο αυξημένο» εξηγεί στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η Ευτυχία Τζώρτζη, ειδικός κομμωτικής τέχνης.
Η ίδια συμπληρώνει επίσης πως, ενώ σε ό,τι αφορά το χτένισμα «έως τώρα επέλεγαν πιο απλές γραμμές και πιο φυσικά, σπαστά μαλλιά, τώρα θέλουν όλο και πιο έντονες μπούκλες αλλά και αξεσουάρ, στέκες, κορδέλες στα μαλλιά, αντίστοιχα με αυτά με τα οποία εμφανίζεται σε σκηνές στη μεγάλη οθόνη η πρωταγωνίστρια».
Διατηρώντας 20 χρόνια κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ο Σταμάτης Απότας έχει πολλά να θυμηθεί και να αφηγηθεί για τα κριτήρια των πελατών, όταν μπαίνουν στο κομμωτήριό του. Οπως λέει, οι ταινίες επηρεάζουν πελάτισσες και πελάτες, που σπεύδουν να αντιγράψουν κινηματογραφικά πρότυπα. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με την Barbie.
«Ετσι κι αλλιώς, στον χώρο μας είναι συνηθισμένη η ατάκα “θέλω να γίνω σαν τον τάδε ή την τάδε”. Ηταν που ήταν επίκαιρο το ξανθό, η προβολή της ταινίας το απογείωσε. Επίσης, πολλοί επιλέγουν και το ροζ. Εχουμε και περιπτώσεις που έρχονται και βάφουν ροζ τα μαλλιά για να πάνε έτσι στους κινηματογράφους» δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που οι κομμωτές γίνονται αποδέκτες αιτημάτων πελατών που έχουν επηρεαστεί από τη μεγάλη οθόνη. Ο κ. Απότας έχει «φτιάξει» πολλούς αστέρες της διπλανής πόρτας στη Θεσσαλονίκη με λάμψη Χόλιγουντ. «Πριν από λίγο καιρό υπήρχε φρενίτιδα με το κούρεμα του Τομ Κρουζ λόγω του «Top Gun».
Ευτυχώς η Δανάη Στράτου του Γιάνη θα τη… γλιτώσει
Και μπορεί οι Ελληνίδες να έχουν πάθει αλά Barbie παράκρουση, όμως τη Δανάη Στράτου δεν πρόκειται να τη δούμε να μεταμορφώνεται κι εκείνη σε… Barbie! Και αυτό γιατί ο σύζυγός της Γιάνης Βαρουφάκης πήγε και είδε την εισπρακτική επιτυχία της χρονιάς, αλλά δεν ενθουσιάστηκε! Το αντίθετο!
Ο επικεφαλής, λοιπόν, του ΜέΡΑ25 μοιράστηκε στο twitter τη σινέ εμπειρία του και ήταν ιδιαίτερα καυστικός: «Είδα την “Barbie” και πήγα φοβούμενος ότι μπορεί να με κερδίσει» ανέφερε, αρχικά, στην ανάρτησή του, για να προσθέσει: «Λάθος φόβος. Το βρήκα βασανιστικά απαίσιο. Ντροπή στους προοδευτικούς-φεμινιστές κριτικούς που της έδωσαν καλές κριτικές. Ενας θρίαμβος της εταιρικής προπαγάνδας έναντι των κινηματογραφικών αξιών/τέχνης», ενώ στο τέλος πρότεινε στον κόσμο «αν μπορείτε να το αποφύγετε!»
Μετά το τιτίβισμά του ήταν λογικό να αρχίσει ένας διάλογος με χρήστες, με κάποιον εξ αυτών να του απαντά: «Γιατί να μπείτε στον κόπο να παρακολουθήσετε κάτι αν είστε ήδη προκατειλημμένος απέναντί του; Ισως απλά δεν καταλάβατε τα βαθύτερα μηνύματα που προσπαθούσε να μεταδώσει η ταινία. Το να την απορρίπτετε ως “εταιρική προπαγάνδα” φαίνεται μειωτικό και άδικο. Διαφορετικές αναφορές για διαφορετικούς ανθρώπους, υποθέτω», με τον Βαρουφάκη να απαντά εκ νέου: «Επειδή μου αρέσει να εκπλήσσω τον εαυτό μου αγαπώντας ταινίες που νόμιζα ότι θα μισούσα. Μερικές από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές μου ήταν το αποτέλεσμα της παρακολούθησης μιας ταινίας που νόμιζα ότι θα απεχθανόμουν».