Αγανακτισμένοι είναι οι γονείς μαθητών και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Λακκόπετρας στην Αχαΐα αλλά και του νηπιαγωγείου, καθώς για πάνω από έναν χρόνο τα μαθήματα πραγματοποιούνται ενώ μια ολόκληρη οικογένεια κουναβιών… κόβει βόλτες στη σκεπή του κεντρικού κτιρίου του δημοτικού.
Όπως λένε χαρακτηριστικά οι γονείς των μικρών μαθητών, στην ώρα των Μαθηματικών τα παιδιά μετρούν συμπαθή ζωάκια, «αντί να μετρούν μήλα και πορτοκάλια». Την ίδια ώρα, οι δάσκαλοι του δημοτικού καταγγέλλουν ότι οι παραδόσεις των μαθημάτων γίνονται με μεγάλη δυσκολία, καθώς τα μικρά παιδιά καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες να συγκεντρωθούν από τα «πηγαινέλα» των κουναβιών, τα οποία κινούνται ελεύθερα στον χώρο της σκεπής, με συνέπεια να ζητούν μετ’ επιτάσεως να μπει ένα τέλος στο μαρτύριο που βιώνουν καθημερινά.
Στο κεντρικό κτίριο, όπου παρουσιάζεται το πρόβλημα, στεγάζονται δύο τάξεις δημοτικού, μία αίθουσα πληροφορικής, η αίθουσα του νηπιαγωγείου και το γραφείο του διευθυντή, με πολλούς να σχολιάζουν ειρωνικά ότι ακόμα και οι μαθητές που κάνουν μάθημα σε κοντέινερ, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα, έχουν σταθεί πιο τυχεροί.
Σύμφωνα με τον υποδιευθυντή του σχολείου Ευάγγελο Αγγελόπουλο, το πρόβλημα με τα… υπερκινητικά κουνάβια δεν προέκυψε φέτος, αλλά εντάθηκε αμέσως μετά τη βροχή της προηγούμενης εβδομάδας. Οι εκπαιδευτικοί που αντιλήφθηκαν την παρουσία των ευκίνητων ζώων είχαν ενημερώσει από την πρώτη στιγμή τη δημοτική Αρχή, όταν έφτασαν, όμως, ειδικοί από τον δήμο και πραγματοποίησαν έλεγχο, εντοπίζοντας την έντονη παρουσία κουναβιών, δεν κατάφεραν να κάνουν το παραμικρό για να λυθεί το πρόβλημα.
Και αυτό γιατί, όπως ανέφεραν, ο «πάτος» της σκεπής ήταν διπλός και δεν μπορούσαν να βρουν πού ακριβώς βρίσκονται τα κουνάβια. «Υπάρχουν 165 αθώες ψυχούλες που καθημερινά διατρέχουν τον κίνδυνο των μολύνσεων, της πλημμύρας στα κοντέινερ και της υγειονομικής βόμβας που υπάρχει πάνω από τα κεφάλια τους και ονομάζεται “κουνάβι”» δήλωσε μέλος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, το οποίο εστίασε στους κινδύνους μετάδοσης μολυσματικών ασθενειών, όπως, για παράδειγμα, η λύσσα.