Περισσότεροι πελάτες, μεγαλύτερα έσοδα, με μια λέξη, επιτυχία! Ακούγοντας για υπηρεσίες digital marketing συχνά φαντάζεται κανείς, ότι μόνο μια μεγάλη επιχείρηση μπορεί να ωφεληθεί.
Ωστόσο ακόμη και μικρές επιχειρήσεις μπορούν να βγουν κερδισμένες απολαμβάνοντας πλεονεκτήματα, όπως την ενίσχυση των πωλήσεων μέχρι την κατάλληλη στόχευση κοινού με τη διαφήμιση, την αναγνωρισιμότητα του brand σας ως την αυξημένη επισκεψιμότητα του website αλλά και την αύξηση της δέσμευσης του κοινού με το brand σας. Ας δούμε παρακάτω μερικά από αυτά τα οφέλη.
1. Οι πελάτες σας σας βρίσκουν ευκολότερα.
Όταν ένας πελάτης ψάχνει μια επιχείρηση, χρησιμοποιεί συνήθως το Google σαν την κύρια πηγή ενημέρωσής του. Αν δεν υπάρχετε στο διαδίκτυο, το πιθανότερο είναι, ότι οι πελάτες θα ψάξουν εκείνες τις επιχειρήσεις, που είναι καταχωρημένες στο διαδίκτυο.
Ένα πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Google My Business. Με αυτόν τον τρόπο, όταν κάποιος αναζητά επιχειρήσεις σε κοντινή απόσταση θα μπορέσουν να βρουν την επιχείρησή σας.
2. Στοχεύστε το κοινό σας
Ένας ακόμη λόγος που αξίζει να δώσετε μια ευκαιρία στις υπηρεσίες digital marketing είναι, η απίστευτη ακρίβειά του στο να πετυχαίνετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Αφού καταλάβετε ποιο είναι το κοινό που ελκύει η επιχείρησή σας, μπορείτε να ξεκινήσετε να στοχεύετε σε όσους είναι πιθανότερο να επενδύσουν στην επιχείρησή σας.
3. Διαχείριση social media και ψηφιακή φήμη
Μέρος της digital marketing στρατηγικής είναι η καλά οργανωμένη διαχείριση social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν σαν ένα είδος κοινωνικής απόδειξης (social proof). Όταν υποψήφιοι πελάτες βλέπουν και στο διαδίκτυο, ότι πολλοί ακόμη καταναλωτές σας εμπιστεύτηκαν και αγόρασαν από την επιχείρησή σας χτίζετε την ψηφιακή σας φήμη.
Έτσι μπορείτε να χτίσετε τη φήμη σας στο internet βασισμένοι στις ομολογίες και τις αξιολογήσεις των υπαρχόντων πελατών σας. Επιπρόσθετα οι αξιολογήσεις στο Google και οι συστάσεις στο LinkedIn είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να δείξετε πώς άλλοι πελάτες στο παρελθόν αξιολόγησαν την επιχείρησή σας. Τέλος πελάτες με θετική εντύπωση αφήνουν τις θετικές αξιολογήσεις και αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τις πλατφόρμες social media.
4. Αυξήστε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI)
Με τη χρήση των digital marketing στρατηγικών μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση επί της επένδυσής σας. Μετρώντας τα αποτελέσματα των digital marketing καμπάνιών σας γίνεται σαφές σε ποιες αξίζει να επενδύσετε και ποιες στρατηγικές δεν εξυπηρετούν τον σκοπό σας.
Ελέγξτε όλα τα κανάλια μέσα από τα οποία προσεγγίζετε το κοινό σας και δείτε ποια σας φέρνουν μετατροπές (conversions) και ποια όχι. Τότε μπορείτε να επενδύσετε περισσότερα σε αυτά που δεν αποδίδουν. Με αυτόν τον τρόπο τα χρήματα που αφιερώνετε στο digital marketing πιάνουν τόπο και βλέπετε τα αποτελέσματα στα έσοδά σας.