Πριν καλά καλά συμπληρωθεί μία εβδομάδα μαθημάτων για τη νέα σχολική χρονιά, ένα νέο περιστατικό βίας ανάμεσα σε εφήβους καταγράφηκε, καταδεικνύοντας με τον χειρότερο τρόπο τις ανεξέλεγκτες διαστάσεις που έχει λάβει το φαινόμενο.
Πρωταγωνιστές ήταν αυτή τη φορά δύο μαθητές από γυμνάσιο της Πάτρας, που πιάστηκαν στα χέρια, λίγο μετά το τελευταίο κουδούνι για το σχόλασμα. Ολα ξεκίνησαν για τα μάτια μιας κοπέλας, και σύντομα ένας 12χρονος, που κάνει μαθήματα πυγμαχίας σε σύλλογο της Πάτρας, άρχισε να ανταλλάσσει γροθιές με έναν 14χρονο! Ενδεικτικό της αγριότητας με την οποία επιτέθηκαν ο ένας στον άλλον είναι το γεγονός ότι ο 14χρονος χρειάστηκε να μεταφερθεί στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, καθώς έφερε μώλωπες και εμφανή σημάδια από τα χτυπήματα που δέχθηκε.
Το πιο εξωφρενικό, δε, είναι το γεγονός ότι το επεισόδιο έχει καταγραφεί από κάμερα κινητού, δεδομένου ότι ο τσακωμός των δύο ανηλίκων εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια δεκάδων συμμαθητών τους, οι οποίοι, αντί να παρέμβουν για να τους χωρίσουν, αρκέστηκαν στο να βιντεοσκοπούν τον ξυλοδαρμό, πιθανότατα για να κάνουν αργότερα σχετικές αναρτήσεις στα social media, μια πρακτική που ακολουθούν συχνά οι μαθητές το τελευταίο διάστημα. Στο βίντεο φαίνεται καθαρά ο ξυλοδαρμός ανάμεσα στους δύο ανηλίκους, καθώς ο ένας εκ των δύο μαθητών δίνει συνεχείς γροθιές στον άλλον μπροστά στους συμμαθητές τους, που παρακολουθούν αμέτοχοι κι αρκούνται στο να καταγράφουν το βίαιο περιστατικό.
Την ίδια ημέρα, ο πατέρας του 14χρονου μαθητή υπέβαλε μήνυση, με συνέπεια να προσαχθούν τόσο ο 12χρονος όσο και οι γονείς του. Δήλωσε μάλιστα στις Αρχές ότι η κοπέλα του μικρότερου αγοριού τον χώρισε και στη συνέχεια έκανε σχέση με τον γιο του, επισημαίνοντας ότι αυτή ήταν η αφορμή για τον ξυλοδαρμό!
Το νέο αυτό περιστατικό εγείρει προβληματισμό και ερωτήματα, καθώς τα περιστατικά βίας και παραβατικότητας όχι μόνο αυξάνονται συνεχώς, αλλά μαθητές εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους, και μάλιστα να βιντεοσκοπούν θύματα ξυλοδαρμών, παρά την απαγόρευση που τέθηκε σε ισχύ από το υπουργείο Παιδείας.