Σκληρή επίθεση από τον Γεράσιμο Γεννατά κατά των πρωταγωνιστών της παράστασης «Ορέστεια», με πυρά για Μαρκουλάκη, Κουρή και Χουβαρδά
Κεραυνοί και αστραπές χτύπησαν την «Ορέστεια»! Ο Γεράσιμος Γεννατάς προχώρησε σε πρωτοφανή επίθεση κατά των συναδέλφων του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και Νίκου Κουρή αλλά και του σκηνοθέτη Γιάννη Χουβαρδά.
Με σκληρούς χαρακτηρισμούς ο καλλιτέχνης, που συνηθίζει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους και να προκαλεί «θύελλες», ξεσπάθωσε μιλώντας ουσιαστικά για «βιασμό» πάνω στη φύση του αρχαίου δράματος και της δομής του.
Ο ηθοποιός παρακολούθησε την παράσταση στα Χανιά και κατόπιν, έξαλλος, έκανε μία πολύ αιχμηρή ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook. «Ημουν πριν από λίγο στην ανατολική Τάφρο στα Χανιά, έβλεπα “Ορέστεια”.
Δεν ντρέπεστε, ρε μ…ς, να μας δείχνετε αυτή την απερίγραπτη μ…α, όπου ο Μαρκουλάκης βάζει κάτι γυαλιά και καμώνεται ότι κάτι παίζει, ο Κουρής είναι στον αυτισμό του και δεν μπορεί να φραζάρει φωνήεντα και σύμφωνα με τη “Lifo” και την “Athens Voice” μαζί μας λέγατε ότι πρόκειται για μεγάλη παράσταση. Oυστ, κοπρόσκυλα του Xουβαρδά, δεν πάει άλλο πια» έγραψε ο Γεννατάς και μάλιστα ήταν αρκετοί εκείνοι που συμφώνησαν μαζί του. Ωστόσο, ένας από τους φίλους του τού ζήτησε να είναι πιο προσεκτικός με τα θέματα του αυτισμού, για να μη δημιουργεί «λανθασμένες εντυπώσεις».
Χλιαρό χειροκρότημα
Από τη μεριά του ο θίασος κρατά σιγήν ιχθύος για το ξέσπασμα Γεννατά, μη θέλοντας να δώσει συνέχεια στο γεγονός. Η «Espresso» επικοινώνησε με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη (υποδύεται τον Ορέστη), ο οποίος ευγενικά τόνισε ότι δεν θέλει να κάνει κάποια δήλωση, ενώ η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Κλυταιμνήστρα) είπε ότι ποτέ δεν κάνει σχόλια. Ο μόνος που προχώρησε σε μια λακωνική δήλωση ήταν ο Νίκος Ψαρράς (Απόλλων): «Ο καθένας θεατής οφείλει να έχει την άποψή του. Τι να κάνουμε τώρα;» μας είπε.
Πάντως, η συγκεκριμένη παράσταση, που περιοδεύει φέτος το καλοκαίρι ανά την Ελλάδα, αντιμετωπίστηκε στην Επίδαυρο με χλιαρό χειροκρότημα, ενώ οι κριτικοί διχάστηκαν, αν και ο παραλληλισμός της αρχαίας εμφύλιας διαμάχης με εκείνη του Μεσοπολέμου ως διαχρονικό χαρακτηριστικό της φυλής μας ήταν ένα έξυπνο σκηνοθετικό εύρημα.
Ωστόσο οι θεατές στην Επίδαυρο έφευγαν αμήχανοι από το θέατρο, βλέποντας στην ορχήστρα τον Αγαμέμνονα να φιλά μπροστά στη γυναίκα του Κλυταιμνήστρα τη φιλενάδα του Κασσάνδρα, κάτι που δεν συμβαίνει στις αρχαίες τραγωδίες, όπως και το στοιχείο του φόνου.
Τα ίδια περίεργα συναισθήματα είχαν οι θεατές ακούγοντας τη Βέμπο και βλέποντας τον Χορό να χορεύει βαλς με ρούχα του Μεσοπολέμου.