Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για την πιο μαγική γιορτή της χρονιάς στο...

Η ώρα έφτασε! Η μαγεία των Χριστουγέννων στο City...

X-mas «Μυστικός δείπνος» με ήχους Stones…

Το event της χρονιάς δεν θα μπορούσε να είναι...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣ: Το πλανητικό σκηνικό σάς οπλίζει με ανέλπιστη τύχη,...

Ο δικηγόρος των πατροκτόνων στην Εύβοια βλέπει «δαίμονες» από την...

Τη «δόξα» των σατανιστών της Παλλήνης φαίνεται πως ζήλεψαν...

Ανεμος (ριζικής) ανανέωσης στον σχεδιασμό και τη λειτουργία του Facebook

Τι ανακοίνωσε ο Ζούκερμπεργκ.

Μεγάλες αλλαγές στον σχεδιασμό  και τη λειτουργία του Facebook ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε μια προσπάθεια να ανανεώσει την εικόνα της δημοφιλούς ιστοσελίδας αλλά και το ενδιαφέρον των χρηστών. Ετσι ο «κολοσσός» της κοινωνικής δικτύωσης δίνει (ακόμη) μεγαλύτερο βάρος στις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζουν τα μέλη του, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί «στροφή» στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των smartphones και των tablets.

Οι τροποποιήσεις στο Facebook παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση από τον ίδιο τον Ζούκερμπεργκ και χαρακτηρίζονται από παρατηρητές του Διαδικτύου ως οι σημαντικότερες από το 2006. Συγκεκριμένα, γνώμονας των αλλαγών υπήρξε η παρουσίαση των φωτογραφιών, αφού, όπως ανέφερε ο ιδρυτής του διάσημου κοινωνικού δικτύου, στην πλειονότητά τους οι αναρτήσεις στο Facebook περιλαμβάνει οπτικό υλικό και εικόνες. Πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ εμφανίζονται σε μεγαλύτερο μέγεθος και (συνεχίζουν να) θεωρούνται πιο σημαντικά από ένα απλό status update με κείμενο, αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού. Επίσης στην αριστερή πλευρά της σελίδας έχει προστεθεί  ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του, ενώ δεξιά υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων κ.λπ. 

Η νέα παρουσίαση των φωτογραφιών και γενικότερα του οπτικού υλικού αποτελεί μέρος της γενικότερης ανανέωσης στη δομή της ροής πληροφοριών (News Feed), με στόχο  το Facebook να αποτελέσει μια «προσωποποιημένη εφημερίδα», σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ. Πλέον ο χρήστης μπορεί να επιλέγει συγκεκριμένο feed προς προβολή, έτσι ώστε να βλέπει και το επιθυμητό περιεχόμενο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όσα έγιναν στα βαφτίσια του εγγονού της Αγγελοπούλου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο

Το προ δύο εβδομάδων αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» για...

Από τα σαλόνια του «Grand Hotel» στο «Rouk Zouk» για καλό σκοπό

Αφήνουν τα σαλόνια του «Grand Hotel» για τη Ζέτα...

Τέσσερις Έλληνες επιστήμονες βρήκαν super φάρμακο

Μία σπουδαία ανακάλυψη έκανε ομάδα Ελλήνων καθηγητών, αποδεικνύοντας πως...

θρίλερ με τα αίτια θανάτου του Κώστα Χαρδαβέλλα!

Διάστασεις θρίλερ παίρνει ο θάνατος του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο...

Ο Πάρης της Βίσση ένα βήμα πριν από τον θάνατο!

Ο Πάρης της δεκαετίας του '90: Η άγνωστη ιστορία...