Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024

Η εκδήλωση του δικτύου 4ΑμεΑ το απόγευμα της Δευτέρας στο θέατρο Βέμπο

Στο πλευρό του πανελλαδικού υποστηρικτικού και κοινωνικού δικτύου 4ΑμεΑ...

Το εξώδικο – βόμβα που έφτασε πριν από το σφυρί στον οίκο...

Μπλόκο στην πολυαναμενόμενη δημοπρασία με τα πανάκριβα και θρυλικά...

Κατερίνα Λιόλιου: Η λαμπερή γιορτή και οι special παρουσίες στο Barbarossa Athens

Η Κατερίνα Λιόλιου έβαλε ακόμη μία μεγάλη επιτυχία στο...

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα, ζητώντας από την Ελενα Χριστοπούλου...

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις μετά το επαγγελματικό διαζύγιο της...

Η Alcon συνεχίζει την εκστρατεία «Έχεις τόσα ακόμα να δεις» με στόχο την ενημέρωση του κοινού για την πρεσβυωπία

❱❱ Η Alcon, πιστή στη δέσμευσή της απέναντι στους ασθενείς, συνεχίζει την εκστρατεία «Έχεις τόσα ακόμα να δεις» με μία νέα σειρά ενεργειών που εστιάζουν στην πρεσβυωπίαΣτόχος της νέας αυτής πρωτοβουλίας είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την πρεσβυωπία, προτρέποντας τους ασθενείς να επισκεφθούν τον Οφθαλμίατρό τους για τον εντοπισμό της και την κατανόηση των τρόπων αντιμετώπισης. Η εκστρατεία υλοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Οφθαλμολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Εταιρείας Ενδοφακών και Διαθλαστικής Χειρουργικής.

Μετά τη σημαντική απήχηση που είχε η εκστρατεία «Έχεις τόσα ακόμα να δεις» την περσινή χρονιά ενημερώνοντας το κοινό για τον καταρράκτη σε τέσσερις πόλεις της Ελλάδας, η εταιρεία κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά σχεδιάζοντας μία νέα σειρά ενεργειών με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πρεσβυωπία. Λαμβάνοντας υπόψη τον αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων ανά τον κόσμο με πρεσβυωπία, αναδεικνύεται όλο και περισσότερο η ανάγκη για ενημέρωση, ώστε οι ασθενείς να επισκεφθούν τον Οφθαλμίατρό τους και να συζητήσουν για τις αλλαγές στην όρασή τους που μπορεί να προκαλούνται από την πρεσβυωπία καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Με άξονα την ασθενοκεντρική της προσέγγιση, η Alcon επιδιώκει να συμβάλει ενεργά στην ευαισθητοποίηση του κοινού στην Ελλάδα για την πρεσβυωπία και να βοηθήσει στον διάλογο σχετικά με τους δυνατούς τρόπους αντιμετώπισης, ενισχύοντας έτσι την πρόσβαση σε ποιοτική φροντίδα των ματιών.

«H Ελληνική Οφθαλμολογική Εταιρεία (ΕΟΕ) στηρίζει την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την πρεσβυωπία και την αντιμετώπισή της. Η πρεσβυωπία ως πάθηση αφορά αναπόφευκτα το σύνολο του πληθυσμού, καθώς με την πάροδο του χρόνου ο οφθαλμός χάνει την προσαρμογή και την ελαστικότητά του και αδυνατεί να εστιάσει κοντά. Με δεδομένο ότι η πρόληψη της πρεσβυωπίας δεν είναι εφικτή, οι ασθενείς πρέπει να ενημερωθούν από τον οφθαλμίατρο για την πλέον κατάλληλη διαθλαστική ή χειρουργική αντιμετώπιση της πάθησης.», δήλωσε ο Δρ. Ευστράτιος Παροικάκης, Πρόεδρος της Ελληνικής Οφθαλμολογικής Εταιρείας.

Με τη σειρά της η Δρ. Κωνσταντίνα Κουφαλά, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ενδοφακών και Διαθλαστικής Χειρουργικής, δήλωσε σχετικώς: «Η πρεσβυωπία αποτελεί μια «νόσο» η οποία αφορά όλους τους ενήλικες μετά την ηλικία των 40 ετών. Ως εκ τούτου, κάθε εξέλιξη στον τρόπο αντιμετώπισής της τυγχάνει ιδιαίτερου ενδιαφέροντος και η «θεραπεία» της αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τον χειρουργό οφθαλμίατρο, καθώς είναι μια εξελισσόμενη κατάσταση, ενώ οι διορθώσεις παραμένουν στατικές. Λόγω της σπουδαιότητας και του ενδιαφέροντος για τη διόρθωση της πρεσβυωπίας η Ελληνική Εταιρεία Ενδοφακών και Διαθλαστικής Χειρουργικής (ΕΕΕΦΔΧ) στηρίζει αυτήν την ενημερωτική εκστρατεία της Alcon, τονίζοντας ότι στον ενημερωμένο ασθενή μένει η σωστή επιλογή του χειρουργού οφθαλμίατρου, στον οποίο θα εμπιστευθεί την όρασή του.»

Ο Γενικός Διευθυντής της Alcon Ελλάδος & Βουλγαρίας, Δρ. Khalid El-Gendy δήλωσε: «Ως εταιρεία με επίκεντρο τον ασθενή, ο ρόλος μας είναι να κατανοούμε τις ανάγκες του και να προσπαθούμε να τις καλύψουμε. Το να βλέπουμε καθαρά είναι βασικό στοιχείο για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς επηρεάζει άμεσα πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες. Με πρωταρχικό πυλώνα, λοιπόν, την πρόσβαση των ασθενών σε ποιοτική φροντίδα των ματιών, ξεκινάμε σήμερα μια νέα εκστρατεία με στόχο την ενημέρωση του κοινού για την πρεσβυωπία. Χαιρόμαστε πολύ που τέτοιες πρωτοβουλίες αγκαλιάζονται από την οφθαλμολογική κοινότητα.»

Με πάνω από 70 χρόνια παρουσίας στο χώρο της Οφθαλμολογίας παγκοσμίως, η Alcon θέτει ως στόχο να επαναπροσδιορίσει τη φροντίδα των ματιών, κάτι το οποίο πετυχαίνει μέσα από καινοτόμα προϊόντα, συνεργασία με επαγγελματίες υγείας και προγράμματα που ενισχύουν την πρόσβαση σε ποιοτική φροντίδα των ματιών, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των ασθενών. Σήμερα η Alcon λειτουργεί σε 74 χώρες και εξυπηρετεί ασθενείς σε περισσότερες από 140, βοηθώντας τους ανθρώπους να βλέπουν καλύτερα.

Σχετικά με την πρεσβυωπία

Η πρεσβυωπία είναι αποτέλεσμα της φυσικής διαδικασίας της γήρανσης1 και αποτελεί τη σταδιακή απώλεια της ικανότητας των ματιών να εστιάζουν ευκρινώς σε αντικείμενα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση.2 Γίνεται συνήθως αντιληπτή σε ηλικία μετά τα 40 και εξελίσσεται προοδευτικά μέχρι την ολοκλήρωσή της σε ηλικία περίπου 65 ετών.2 Το φαινόμενο αυτό θεωρείται ότι προέρχεται από τη σταδιακή σκλήρυνση του φυσικού κρυσταλλοειδούς φακού μέσα στο μάτι η οποία επέρχεται καθώς μεγαλώνουμε.2 Τα πρώτα συμπτώματα συνήθως εμφανίζονται μετά τα 40, με διαφορετικό τρόπο σε κάθε άνθρωπο1, και συχνά περιλαμβάνουν: τάση να κρατάτε οτιδήποτε θέλετε να διαβάσετε πιο μακριά απ’ ότι συνήθως2, θολή όραση στη φυσιολογική απόσταση διαβάσματος2, κούραση των ματιών ή πονοκέφαλο έπειτα από διάβασμα ή εργασία σε κοντινή απόσταση2, δυσκολία να διαβάσετε μικρά γράμματα1, δυσκολία να βλέπετε αντικείμενα σε κοντινή απόσταση από εσάς1. Παγκοσμίως, περισσότεροι από 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης λόγω πρεσβυωπίας και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 2 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020.3,4 Η πρεσβυωπία μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη χρήση γυαλιών οράσεως, φακών επαφής και χειρουργικά.5

Σχετικά με την Alcon

Η Alcon είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην φροντίδα των ματιών. Ως μέλος του Ομίλου Novartis, διαθέτουμε το πιο ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων για τη βελτίωση της όρασης και της ποιότητας ζωής των ανθρώπων. Τα προϊόντα μας επηρεάζουν ετησίως τη ζωή σε περισσότερα από 260 εκατομμύρια ανθρώπους που ζουν με παθήσεις όπως ο καταρράκτης, το γλαύκωμα, οι παθήσεις του αμφιβληστροειδούς και οι διαθλαστικές ανωμαλίες, ενώ υπάρχουν ακόμη περισσότεροι που αναμένουν λύσεις που θα καλύψουν τις ανάγκες τους στη φροντίδα των ματιών. Ο στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τη φροντίδα των ματιών, κάτι το οποίο πετυχαίνουμε μέσα από καινοτόμα προϊόντα, συνεργασία με επαγγελματίες υγείας και προγράμματα που ενισχύουν την πρόσβαση σε ποιοτική φροντίδα των ματιών.

Βιβλιογραφία

1. National Eye Institute, “Presbyopia”. Διαθέσιμο στο: https://nei.nih.gov/healthyeyes/presbyopia/ Τελευταία πρόσβαση Οκτώβριος 2018.
2. MayoClinic.org, “Presbyopia: Symptoms & causes”. Διαθέσιμο στο: http://www.mayoclinic.com/health/presbyopia/DS00589 Τελευταία πρόσβαση Οκτώβριος 2018.
3. AllAboutVision.com, “What is presbyopia”. Διαθέσιμο στο: https://www.allaboutvision.com/conditions/presbyopia.htm Τελευταία πρόσβαση Οκτώβριος 2018.
4. Market Scope, Global IOL Market Report May 2014
5. American Academy of Ophthalmology,”Presbyopia”. Διαθέσιμο στο: https://www.aao.org/eye-health/diseases/what-is-presbyopia Τελευταία πρόσβαση Οκτώβριος 2018.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γλέντι στα social με την ατάκα της Βατίδου περί ερωτικής συνουσίασης

Η πρώην σύζυγος του Αλέξη Κούγια, αρκετά χρόνια μετά...

Ζέτα Θεοδωροπούλου: «Περνώ & μόνη μου καλά…»

Δυνατή, γαλήνια και αποδεσμευμένη από μια ψυχοφθόρα κατάσταση που...

Το εξώδικο – βόμβα που έφτασε πριν από το σφυρί στον οίκο Τσαγκαράκη!

Μπλόκο στην πολυαναμενόμενη δημοπρασία με τα πανάκριβα και θρυλικά...

«Ο Δημήτρης μας πήγε να βρει τη Μαρθούλα μας»

Kεραυνός εν αιθρία ήταν για τον τηλεοπτικό κόσμο η...

Η Ζουγανέλη στο live του πατέρα της αγκαλιά με τον σύντροφό της

Παρακολούθησε live τον πατέρα της αγκαλιά με τον αγαπημένο...

Σεξοβόμβα η Κάσδαγλη του «Survivor»

Μπορεί το τηλεοπτικό κοινό να την είχε γνωρίσει σε...